1 martie 2009

babuta mea :x

ieri mi'am adus si eu aminte ca trebuie sa'mi aleg babuta. :d

daca inainte alegeam o zi cuprinsa intre 4, 5 si 6, acum am ales chiar prima zi de primavara, 1 martie. se pare ca alegerea mea a fost una de bun augur.

desi la 5 dimineata inca nu inchisesem televizorul, la 8.30 eram in picioare, curioasa a'mi cunoaste babuta.
spre fericirea mea, e mai frumoasa ca oricand. doar cativa nori au indraznit sa acopere cerul de un albastru inca spalacit.

soarele, nu prea indraznet, inca are dinti. e rece afara, dar ce mai conteaza?

asa cum se stie, dupa cum va fi baba ta, asa va fi tot anul tau.
deci, prin urmare si fapt, din asta ar trebui sa reiasa un singur lucru : anul asta va fi un an foarte bun pentru mine.

in ceilalti ani, cam in ultimi 3-4 ani, de fiecare data am avut "norocul" la o baba foarte urata, dar anul mi'a mers chiar struna. deci nu stiu ce sa cred. nu ma pripesc, insa, sa'mi fac pronosticuri.

eu ma opresc aici si ma intorc la treburile mele cotidiene. iti doresc si tie sa ai o baba cat mai insorita si un an intocmai.

Niciun comentariu: