18 august 2011

Vanity.

L.E. : Începând de azi, în partea dreaptă a paginii principale va exista o rubrică în care voi recomanda săptămânal câte o trupă românească foarte bună. În felul ăsta îmi arăt suportul faţă de artiştii talentaţi din ţara noastră, dar nebăgaţi în seamă.

Tocmai am primit un mail în care e anunţată lansarea unui nou single Grimus. Yeey! Aştept de ceva vreme melodia asta, având în vedere că Grimus a devenit de vreun an de zile trupa mea de suflet din România. Oricum, pe lângă mail e ataşat şi un teaser de 1:10 minute care nu face decât să mă scoată din sărite, asta pentru că sună foarte bine! 


Acum trebuie să stau cu urechile ciulite pe Guerilla ca să apuc să aud melodia în întregime și sper din tot sufletul să nu rămân dezamăgită. Am mari aşteptări, la cum sună treimea asta de melodie. 
Și ca să nu fi deschis un post aiurea doar pentru câteva secunde dintr-o melodie, am mai jos o surpriză extrem de plăcută. O melodie care sună foarte bine și care este ... tanam! românească. Mulţumiri lui Stamorello pentru recomandarea asta pe care o pasez și eu mai departe. Audiţie plăcută!

2 comentarii:

Unknown spunea...

E bun, bun de tot, deși e un teaser. Sper doar să ajung și pe la ei pentru un interviu, asta în eventualitatea câștigării unei acreditări pe la „Peninsula”.
Mulțumesc pentru menționarea în acest articol, totodată bucurându-mă de faptul că ți-a plăcut o recomandare făcută de subsemnatul, adică de cei de la Voodoo Band.
O seară plăcută!

Andreea spunea...

Ah, da, Peninsula. Mă doare sufletul numai când mă gândesc la faptul că nu pot să merg. Trăim vremuri grele. :-<
Oricum, multă baftă şi sper să primeşti acreditarea. Ar fi super dacă ai putea să stai de vorbă cu atâtea trupe fenomenale. E o şansă unică.
Şi da, am ascultat mai multe melodii de la Voodoo şi chiar îmi plac. Vocea solistului e puţin diferită pentru stilul pe care îl abordează, dar per total e mai mult decât bine. :D