27 noiembrie 2009

ceva nou si frumos.


sunt dependenta de muzica, recunosc. imi place muzica.
fac teme, muzica, citesc, muzica, pana adorm, muzica, peste tot muzica.

e ceva in natura mea, nu pot face nimic sa schimb asta. daca ma intrebi despre muzica, pot sta zile intregi sa-ti vorbesc. ma pasioneaza noutatile din muzica. trebuie sa stiu tot ce se intampla nou in lumea asta.
multi nu stiu cum de gasesc melodii atat de dragute uneori. deseori, mai exact. asta e pentru ca stau mai tot timpul cautand muzica de care nu stiam, iar daca mai este si placuta urechilor, e si mai bine.

norocul a dat peste mine zilele trecute si am aflat de noul album one republic.
youtube.com si m-am pus pe ascultat. albumul integral.
intr-un cuvant, superb.
imi place foarte mult si il recomand.
sunt multe melodii dragute pe album, insa cea care mi-a placut cel mai mult, inafara de all the right moves, melodie pe care am mai postat-o, este :


One Republic - Good Life
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: