7 noiembrie 2009

multumesc pentru grija, dar nu!

Dumnezeule!!
am ajuns atat de idioti incat sa isterizam asupra unei gripe?
daca da, atunci e grav.
daca te doare putin gatul si tusesti, deja te isterizezi : vai, am gripa porcina! o sa mor!
prostie mai mare ca asta nu am vazut niciodata, si se pare ca mai urmeaza si alte imbecilitati provenite de "sus".

ni se baga pe gat vaccinul anti gripa porcina. lumea deja se imbulzeste ca sa fie vaccinata. si asta ii face pe liderii nostri foarte fericiti. asta e ceea ce si-au dorit. si-au dorit sa bage frica in marea masa de oameni.
si-au dorit ca gripa porcina sa devina un fel de scuza pentru a diminua numarul mare de oameni care populeaza in prezent globul : mai mult de 6 miliarde si jumatate.
vaccineaza copiii mici pentru ca efectele adverse sa-si faca de cap peste ani si, incet-incet, sa-si duca planul la bun sfarsit.

uite de aia nu vreau eu vaccinul asta. nu mi-e frica de o gripa ca asta. o sa bag mult paracetamol sinus si litri de ceaiuri in mine, asta pana ma fac bine.
insa sper sa nu fie cazul.

oricum, ideea mea e ca s-a exagerat peste masura cu aceasta gripa vaccina. ei, uite ca pe mine nu au reusit sa ma bage in sperieti. sa vedem care e urmatoarea lor metoda de a pune omenirea la picioarele lor...

pt o parere mai avizata, priviti asta. poate nu o sa va placa ce auziti, insa eu sunt mai mult decat sigura ca omul asta nu abereaza.

si acum, momentul mult asteptat. melodia de azi e un produs foarte tare. cel putin, mie imi place foarte mult.


Jay-Z Feat Alicia Keys - Empire State Of Mind
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

adina spunea...

Cred ca imi voi rezerva informatiile care le-am achizitionat pana acum! :))
Totusi mi se pare o protie gripa asta!

vlad-bobo spunea...

stii tu care e parerea mea despre vaccin si despre gripa..deci nu are rost sa mai comentez..