22 aprilie 2010

Ziua Pamantului.

Azi dimineata am aprins calculatorul, am deschis Internet Explorer-ul si ce sa vezi? Mare cat o zi de post statea agatata o chestie unde, de obicei, sta scris frumos si colorat Google. Era verde si foarte ornamentata, asa ca imediat mi s-a aprins beculetul si am apasat pe ea ca sa vad care e faza. Cred ca sunt multi care au procedat la fel.
Mirare mare a fost pe capul meu sa realizez ca Google-ul celebreaza in felul asta Ziua Pamantului care, evident, este astazi.
Rusine mie! Daca nu era Google, eu, multpreadeclarata iubitoare de natura, Pamant, etc... uitam de ea.
Se pare ca ziua asta are si un site propriu. Cine e interesat, il poate accesa.

M-am gandit ca ar fi bine sa mai postez ceva dupa o luna de inactivitate. Nu caut scuze. Nu e nevoie. Un an de zile am postat continuu, insa perioada prin care am trecut si se pare ca inca trec nu a fost tocmai prielnica.
In fine.

Nu stiu exact cum ar trebui sa celebrez ziua asta. Probabil sa fiu mai responsabila azi? Sa am mai multa grija de Pamant azi? Nu cred. Ar fi o stupizenie.
E doar o zi care, indiferent ca fac eu bine sau nu, trece asa cum a venit.
Multa teorie se poate expune pe marginea subiectului. Nu as fi nici prima, nici ultima care ar indemna la ocrotirea Pamantului si derivatele sale. Uneori am impresia ca degeaba zic, nimeni nu are de gand sa se schimbe.
Prefer sa se uite lumea urat la mine daca inchid lumina de fiecare data cand ies din camera (si camera ramane goala) sau daca prefer sa tin un ambalaj in buzunar pana acasa in loc sa-l arunc pe jos (daca nu gasesc niciun cos de gunoi pe drum). Fiecare are dreptul sa se comporte cum doreste cu Pamantul. Insa trebuie sa si fie constient de repercursiunile actiunilor sale. Multi nu sunt.

Cam atat, cred.

It's time for some music, fellows!
Fara vreo legatura cu subiectul abordat, am azi putina muzica romaneasca de buna calitate, zic eu.

Un comentariu:

constanta spunea...

Zilele astea am scris si eu despre ziua pamantului si iata intamplarea m-a adus pe blogul tau .Mabucur ca esti din judetul meu si m-am simtit foarte mandra cand a fost emisiunea "aruncati din tren"unde adolescentii orasului au dat un spectacol foarte frumos .Apreciez faptul ca iubesti natura si ca educatia din familie isi spune cuvantul.militez pe blogul meu pentru natura si sanatate.