26 martie 2010

Un fel de salut.

Buna, lume.

Au trecut vreo 3 saptamani de cand am inceput sa trag chiulul. Nu stiu ce a fost cu mine si nici nu cred ca e atat de relevant sau intereseaza pe cineva. Important e ca o sa incerc sa revin. O sa incerc, pe cat posibil, sa revin la forma mea maxima si sa postez mai des.

Numarul 1 pe ordinea de zi e Earth Hour. O initiativa laudabila, care de ceva timp a devenit populara si pe la noi. Mi se pare frumos ceea ce vor ei sa faca, doar ca nu stiu cati dintre voi, cei ce citesc acum asta, sunt dispusi sa stinga lumina/alte dispozitive pentru o ora. Dar sa nu ne hazardam.

Din cate am inteles, anul trecut acest proiect a avut un oaresice succes, lucru pentru care trebuie sa-i laudam pe compatriotii nostri. (O parte dintre ei). Eu am zis anul trecut ca nu voi face la fel ca ei din varii motive si mi-a parut rau ulterior. :d

Anul asta se bat in mintea mea cap in cap 2 acceptii diferite asupra acestei chestii. Si desi deseori sunt perceputa drept tipa obsedata de verde, care vrea ce e mai bine pentru natura si care nu ar consuma un singur watt in plus, sunt in dubii.

Deci, de Earth Hour, adica maine, 27 martie, intre 20.30 si 21.30 ar trebui sa fim iubitori de natura si Pamant si sa stingem becurile. Cum va place ideea? ;;) Mai aveti ceva timp de cugetat.

Numarul 2 pe ordinea de zi e preamareata politica. S-au intamplat multe lucruri in politica de cand nu am mai postat. Lucruri care ma scarbesc si despre care nu imi face placere sa vorbesc. Momentan urmaresc cu mare interes telenovela Voicu, rad de EBA, cu sa-ntamplat-ul ei cu tot si astept cu interes noi dezvaluiri despre soacra lui Geoana. Iubesc politica!! 8->

In materie de monden, am stat binisor saptamanile astea. Ce s-a mai intamplat stiti cu totii, in mare parte. Deci nu insist.

Si da, am ajuns la muzica. Nu prea am descoperit nimic nou, din pacate.
O singura melodie mi-a atras atentia in mod placut.
Si o postez acum. :)

Un weekend frumos va doresc (atat cat a mai ramas din el). :d

2 comentarii:

Anonim spunea...

Din ce ştiu eu, Earth Hour sau ora Pământului mai pe româneşte, la Vaslui dintre instituţiile publice s-a oprit electricitatea doar la primărie, unde îţi dai seama că la ora 20:00 oricum nu mai este nimeni în primărie... în restul oraşului nu am auzit să se fi respectat planeta, eu unul aveam de gând să opresc totul din casă, dar m-am luat cu nişte prostii şi uite că am fost neatent şi n-am respectat ora Pământului... chiar îmi pare rău. :-s

Larisa spunea...

Buna! Numele meu e Larisa si tocmai am realizat un blog, de curand. Te invit sa iti dai cu parerea. :) Multumesc.

http://simpluvant.blogspot.com