16 iunie 2010

!

Nu era nevoie. Sau poate era nevoie, dar nu era nevoie azi. Să plouă. Iar.

Într-un fel da, e bine. Adică după o săptămână de căldură insuportabilă, ploaia asta îşi găseşte oarecum locul în vieţile noastre. Dar în ceea ce mă priveşte (cât se poate de personal), mai bine mă lipseam de ea.

O chestie mai deprimantă ca ploaia nu există, iar în perioada asta nu sunt cea mai fericită fiinţă de pe Glob. Deci ploaia nu mă ajută absolut deloc. Plus că înainte mă mai bucuram de un curcubeu, dar de data asta nici ăsta n-a mai apărut. Măcar dacă e "frumos", "frumos" să fie până la capăt.

Că a plouat ştiu toţi ăştia de locuiesc în acelaşi oraş/sat/semi-oraş cu diferite dotări de oraş şi atitudine de sătuc. Adică mă gândesc că e cât se poate de evident. Dacă nu, vă spun eu : A plouat!

În altă ordine de idei, timpul trece. Şi trece. Şi eu stau practic degeaba. Orice activitate mă prefac că o încep, o termin imediat din diferite motive, iar în secunda următoare iar mă plâng pe motiv de plictiseală. Mă ştiam o fire dificilă, dar chiar în halul ăsta? De câteva zile am grijă de un hamster, iar când mă uit la el, am impresia că semănăm din anumite puncte de vedere. Adică această chestie mişcătoare stă, mănâncă şi doarme. Are şi roată ca să mai alerge, dar nu o foloseşte.

Şi mă gândeam că în vacanţe cam aşa sunt şi eu. Nu fac mai nimic util în folosul comunităţii sau măcar în folosul meu. Nu am roată, dar chiar şi de aş avea-o, nu aş folosi-o. Bine e că râd des. Poate prea des. Enervant de des, ar zice unii. Ceea ce, in definitiv, e relativ bine. Uit de inutilitatea mea momentană. Subliniez, momentană. Trăiesc cu speranţa că la un moment dat o să fac şi eu chestii folositoare altora.

Şi gata. 

Ca o ultimă chestie, în ultimul timp ascult mult Billy Talent. Nu că acest fapt tulburător ar avea vreun efect asupra vieţii cuiva. Doar că vreau şi eu, ca tot omul, să recomand o melodie. De la Billy Talent.



Niciun comentariu: