13 iunie 2010

Vacanţă + altele.

11 iunie a însemnat sfârşitul unui alt an şcolar şi începutul a trei luni de vacanţă. Trei luni în care trebuie să mă decid asupra viitorului meu - să aleg o facultate, eventual să încep să mă pregătesc pentru examenul de Bacalaureat care mă aşteaptă la colţ. Anul care urmează e foarte frumos, dar şi foarte greu. Am aşteptat mereu intrarea în clasa a 12-a, crezând că totul va fi numai lapte şi miere. Dar din experienţa altora mi-am dat seama că nu va fi chiar aşa. Am realizat că am de trecut multe obstacole, că trebuie să mă despart de colegi şi prieteni, că trebuie să încep o altă etapă din viaţa mea.

Dar până atunci mai este un an, iar tot ce am eu de făcut este să mă bucur de ultima vacanţă ca licean. Mi-am propus să citesc mai mult, să încerc să urmăresc cât mai multe meciuri din CM 2010 şi să nu stau prea mult în casă. Rămâne de văzut câte dintre planurile astea le voi duce la îndeplinire.

Tot pe 11 iunie a început şi Campionatul Mondial de fotbal. Până acum nu au fost multe meciuri interesante. De aceea nici nu am urmărit prea multe. Favorita mea la câştigarea Campionatului e Spania. Am mare încredere că va pleca printre ultimele din Africa de Sud.

Că tot veni vorba de CM 2010, azi îmi place :


Niciun comentariu: