13 septembrie 2010

MTV VMA 2010 + Prima zi. Ultimul an.

Sau MTV Video Music Awards 2010. Gala anuală care premiază videoclipurile muzicale. Probabil eraţi la curent că a fost aseară.
Eu recunosc : Ştiu de premiile astea doar pentru că pe contul lor de Facebook, trupa mea de suflet a.k.a. Linkin Park a anunţat că va interpreta pentru prima dată live noua lor melodie, The Catalyst. Altminteri, nu ştiu dacă aş fi fost la curent cu premiile astea.

După ce m-am interesat cât de cât, am rămas cu surprinderea la nivelul mării. Adică nu m-am mirat deloc. Nominalizările au fost cum mă aşteptam. La cât de difuzată a fost Lady Gaga, era chiar culmea să nu fie nominalizată măcar de 9-10 ori. Ei, uite că nu a fost nominalizată numai de 9-10 ori, ci chiar de 13 ori! Un record în istoria VMA, din câte am aflat.
Pe lângă ea, Eminem a fost mic copil, cu numai 8 nominalizări. Numai 8!

Show-ul propriu-zis nu l-am văzut, ci abia azi după-amiază câteva imagini de pe covorul roşu (care a fost alb, de astă dată) şi am citit lista câştigătorilor. Cu indiferenţă.

N-are rost să mai zic că Gaga a câştigat cele mai multe premii. La 13 nominalizări...
Eminem doar 2 premii.
A luat şi Bieber trofeul pentru cel mai bun debut. Naşpa, ca să zic aşa. Pe lista aia erau nume care puteau şi meritau să câştige, gen Kesha sau Jason Derulo.
Dar dacă puştiul a fost votat, a câştigat, bravo lui!

A fost mare vâlvă azi cu ţinuta făcută exclusiv din carne a interpretei lui "Bad Romance". E un subiect mega discutat şi întors pe toate părţile. Eu una nu ştiu de ce lumea mai este aşa de uimită când mai vede câte o trăsnaie de-a ei. Credeam că ochiul spectator s-a obişnuit cu nebunia şi nonconformismul ei. E clar că odată cu ţinuta asta, cei de la PETA au băgat-o pe lista neagră. N-are rost să mai pălăvrăgesc şi eu pe marginea subiectului ăstuia.

Una peste alta, mâine, pe MTV România e transmis show-ul de aseară.
De asta nici nu am vrut să dau play la vreun videoclip cu reprezentaţiile live de la VMA. Păstrez surpriza pentru mâine seară. :)

În altă ordine de idei, azi a fost prima zi de şcoală.
Încep clasa a 12-a. Un an frumos, dar greu. Rămâne de văzut cât de frumos şi cât de greu. Un an care, într-o anumită măsură, îmi decide viitorul. Şi dacă nu întreg viitorul, măcar o mică parte din el. Va fi, sper eu, bine. Pentru toţi.

Şi pe când scriu postarea asta, ascult ultima melodie postată de mine, We Are The Fallen - Bury Me Alive. Îmi aduce oarecum aminte de melodia asta :

Niciun comentariu: