27 aprilie 2011

Păreri.

Nu ştiu dacă are rost să mă mai declar şi eu nemulţumită de câştigătorul concursului despre care toată lumea vorbeşte acum. Nu îl urăsc pe el (deşi şi-a jucat bine rolul până la capăt şi a ţinut morţiş să ne amintească în fiecare etapă a emisiunii problemele sale), ci îmi pare rău pentru alţi concurenţi care, deşi au probleme, nu le-au etalat la fel de aspectuos ca domnul Ţuţu.
Să-l luăm drept exemplu pe Ştefan Florescu. Ei bine, el nu a vorbit despre sacrificiile pe care le-a făcut ca să ajungă la preselecţii decât atunci când a fost întrebat de Andi Moisescu. Şi atunci a părut puţin stânjenit. Mi s-a părut o reacţie normală şi aş fi vrut să-l văd şi pe câştigător comportându-se cât de cât similar, respectiv să-şi lase problemele acasă şi să vină şi să facă strict ceea ce ştie să facă.
Pe de altă parte, omul e un tip deştept. E - cred - la fiecare scară de bloc câte un personaj care are talent - poate mai mare decât Adrian - în a versifica. Însă aici e un clenci. Nu toţi au o poveste la fel de tristă. Şi cred cu tărie că da, a ştiut exact cum să intre pe sub piele românilor cu versurile lui lacrimogene.
Deja de aici nu mai e vina lui şi nu mai merită judecat. Cei care l-au votat sunt sigură că au avut motive puternice, necunoscute mie (încă). De aceea o las baltă.

Vreau să mă concentrez asupra unor concurenţi care, din păcate, nu au prins finala şi pe care mi-aş fi dorit enorm să-i revăd. Printre aceştia, un loc fruntaş îl ocupă cei de la DFC, care au făcut un spectacol total în semifinale. Drept urmare, s-au prezentat şi în finală ca ajutor pentru un alt concurent. Momentul a fost genial!
Apoi, Valentin Păun. Mi-e greu să-mi imaginez de ce nu a mers mai departe după ce a arătat asta :



Alin Stanis e un alt talent sacrificat pentru gimnastică la bară, dacă nu mă înşel. Marian Vasilescu este o voce bună, de asemenea.

Ce m-a frapat de-a dreptul a fost absenţa trupelor de dans în finală. Ar fi fost bună o semifinală alcătuită numai din trupe de dans. Astfel, aveam garanţia că o să fie spectacol în finală. Dar vorbesc şi eu aiurea, ce să-i faci...

În fine, iată de cine îmi pare cel mai rău.

2 comentarii:

Aira spunea...

Si eu vroiam sa'i vad in finala pe cei de la DFC si pe Valentin Paun,iar de castigat speram sa castige Narcis sau Valentin Dinu.
In rest ,din cate am observat ,este destul de multa lume dezamagita de faptul ca Adrian Tutu a castigat ,dar acum asta e.
Sper ca in sezonul 2 lumea sa voteze talentul ,si nu povestea ...

Andreea spunea...

Şi eu sper acelaşi lucru, dar nu ştiu dacă o să se întâmple asta...