25 aprilie 2011

Noutăţi.

Având în vedere faptul că a trecut ceva vreme de când nu am mai trecut pe aici, se poate spune că am ceva noutăţi. Ţin, în schimb, să vă dezamăgesc şi să precizez că nu, nu s-au întâmplat multe chestii interesante în tot timpul ăsta.
Acum o lună jumătate mă băteam cu pumnii în piept cum că gata, mă las de blog şi de calculator şi că încep să mă pregătesc serios de învăţat pentru Bac. Eu am zis, eu am auzit. Stadiul de pregătire e acelaşi, recte minim spre inexistent. Şi, deşi practic nu fac nimic util pentru cei din jur, nu sunt în stare nici măcar pe mine să mă ajut. Ei bine, aici deja intrăm într-un domeniu al existenţei mele pe care nu e nevoie să-l dezvolt prea mult.

Acum, din moment ce am revenit, trebuie să scriu cam ce n-am scris o lună jumătate.
Cum de obicei e vorba de muzică, pot să mă bucur şi să spun că da, am descoperit multă muzică bună, din fericire. Astfel că, de acum încolo, la fiecare postare, o să am ce adăuga.
Am şi văzut un film bun, pe care îl recomand. Limitless e numele lui. Şi încă jumătate de film, care, evident, nu m-a încântat. Numele nu îl precizez. Nu vreau să îi fac reclamă negativă.

În orice caz, cred că cel mai important e că sunt bine acum. Nu prin spitale sau mai rău. Câinii nu mi-au plăcut niciodată. După ultima păţanie cu atât mai mult nu-mi plac. Am urcat pe gard, am devenit brusc credincioase, am sunat oameni cu maşini care să vină să scape 3 fiinţe ce au aflat ulterior cât de insistenţi şi inteligenţi sunt câinii.
De atunci sunt muuuult mai precaută şi îmi vine să râd când îmi reanalizez reacţia disperată.

E bine de ştiut că la autocritică rulez!

Şi pentru că mă gândesc că deja am plictisit cam tare, o să închei aici prima postare de după marea pauză care de fapt a fost o pauză falsă.
Iar melodia pentru starea de acum e o melodie pe care o ştiu de la Antonia (ca să nu se supere că nu am precizat) şi care, evident, îmi place foarte mult.
Audiţie plăcută!

Niciun comentariu: