12 iunie 2011

Super recomandare - Cuantune.

În primul rând, trebuie să vă previn - trupa e românească. Spun asta pentru că de obicei când recomand cuiva o trupă bună-bună, fără să menţionez că e românească, lumea rămâne : What? Nu-i posibil.
Şi cred că şi de data asta am dat peste o trupă foarte bună, care sună extrem de bine şi care aduce puţină originalitate pe scena muzicală românească. Sunt tineri, sunt îndrăgostiţi de jazz şi asta se cunoaşte prin muzica pe care o cântă. La numai câteva luni de la înfiinţare, au avut onoarea de a deschide concertul Nouvelle Vague din Bucureşti de anul trecut.
Vocea ei e altfel, veţi asculta, iar combinaţia de genuri pe care o încearcă e foarte, foarte tare.

Fără alte introduceri, Cuantune!





Şi, în cazul în care aveţi ocazia să mergeţi, vor cânta la B'estfest, în a treia zi, pe 3 iulie.

2 comentarii:

Unknown spunea...

E genială trupa.
Am ascultat o dată, de două ori, dar nu m-am putut opri până nu am trecut de 6 ascultări pentru fiecare cântec.
Cuantune ar merita o mai mare expunere publică, dar e bine și așa. Măcar crează melodii pentru un public puțin mai pretențios, iar calitatea creațiilor lor e mai bună decât a altor „melodii” promovate pe absolut toate posturile TV și radio.
Cert e că mâine o să mă simt excelent când o să ascult melodiile în căști, în tren, spre liceu.

Andreea spunea...

Eheee... Mă bucur tare mult că îţi place trupa. Şi eu am trecut de mult de 6 ascultări. Pur şi simplu îmi dau o stare de bine şi apăs play din nou şi din nou şi din nou...
Au fost ei pe la câteva emisiuni, dar din astea, mai anonime, din păcate. Sper ca după B'estfest să fie auziţi la o scară mult mai largă pentru că merită.