5 iunie 2011

Bear comes naked.

Acum puţin timp vă recomandam o trupă românească - Blue Nipple Boy. Mai ziceam atunci că ultima lor melodie nu are variantă de studio. Pe atunci se auzea doar live, în concerte şi îmi plăcea tare cum sună.
Ei, am realizat recent că a apărut şi pe internet varianta de studio a melodiei. Şi încă mi se pare foarte bună.

Blue Nipple Boy - Bear Comes Naked



În altă ordine de idei, mâine începe oficial examenul de bacalaureat. Am intrat pe ultima sută de metri. Tot ce pot să vă doresc e - colegilor de suferinţă - ceea ce îmi doresc şi mie : multă inspiraţie, multă stăpânire de sine şi, cel mai important, mult, mult noroc! Dacă v-aţi pregătit, e bine, dacă nu (aşa, ca mine), mai aveţi niţel timp. Nu-l irosiţi aiurea (ca mine).

Să ne auzim cu bine după.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Baftă la întreaga nebunie, numită în țara noastră, examen de Bacalaureat.
Nu știu cum s-a făcut, dar eu nu m-am ținut deloc de planul stabilit inițial, făcând orice altceva decât să mă ocup de învățat, mai degrabă aș fi citit 100 de știri despre IT, numai să nu fi citit ceva legat de școală. Chiar și acum, stau și citesc blogul tău, cu toate că de mâine începe examenul, iar cel mai apropiat obiect din care aș putea învăța este la circa 3 metri. E atât de aproape, dar atât de departe...
O să treacă și o să îl luăm, partea a doua fiind legată de aspectul notelor luate.

Baftă!

Să ne citim cu bine și cu note mari!

Andreea spunea...

Mulţumesc.
Tind să te fac să te simţi mai bine şi să-ţi spun că materialele de învăţat sunt la 30 de cm de mine. Dar uite ce fac eu. În niciun caz nu învăţ.
Eh, în fine.
Şi eu sper să ne auzim cu bine şi cu note mari (de care am nevoie).

Multă baftă şi ţie!