9 octombrie 2011

O primă impresie.

Am stăruit ceva vreme, nu eram sigură ce să scriu, dar cred că acum mi-am făcut o idee și sunt gata să o impărtășesc lumii, recte vouă. 
Pentru cine nu știe încă, de o săptămână mă numesc studentă la UAIC Iași, Facultatea de Litere, Engleză-Spaniolă. Asta e ceea ce știu să fac cel mai bine și ce îmi place (cred) cel mai mult. Deși ideea cu Jurnalismul mi-a surâs o perioadă destul de lungă, am ajuns la concluzia că tot engleza e prima pe lista lucrurilor ce-mi plac.
În fine, trecând peste. Prima săptămână la Iași a fost obositoare, dar frumoasă. Am colindat orașul ăsta în lung și-n lat și parcă tot simt că mai am foarte, foarte multe de văzut. Iașiul e frumos, dar mi-e tare dor de orășelul meu natal, care, deși mic și, poate, neinteresant, mie îmi place de 1000 de ori mai tare. Până și Copoul din Vaslui mi se pare mult mai frumos și mai bine îngrijit, lăsând la o parte faptul că e mult mai mic. În plus, am cunoscut multe persoane interesante și drăguțe.
Cât despre UAIC, părerile mele sunt împărțite. Dintr-un punct de vedere îmi place, din altele, nu. Îmi plac unii profesori, tineri sau mai puțini, care ne-au scos oarecum la liman, ne-au explicat unele treburi de ordin administrativ. Pe de altă parte, m-am simțit foarte dezorientată, mi-a fost greu să îmi dau seama unde sunt toate sălile de curs, cineva să te îndrume slabe șanse, ca să nu mai vorbesc de unele cursuri în timpul cărora m-am întrebat ce caut eu acolo. Eh, poate cu timpul mă voi acomoda și voi privi altfel lucrurile.
Studenția îmi priește până acum, nu am motive să mă plâng. Statul la cămin nu e atât de rău cum am auzit prin alte părți. Sunt conștientă că se putea mult mai rău. Predatul consistent în limba engleză, căutatul sălilor de curs ca nebuna sau testarea inițială nu mi-au zdruncinat părerea bună pe care o am despre perioada asta a vieții.
În concluzie, Cuza și Iașiul mi-au lăsat o impresie bună până acum și sper ca impresia asta să nu se schimbe nici de acum înainte. Sunt multe lucruri de văzut, mulți prieteni de făcut, multe cărți de citit, multe cursuri de frecventat, multe exerciții de rezolvat, iar timpul nu stă pe loc. Astea fiind spuse, îmi urez bun venit în studenție.

OFF TOPIC : Cei de la Grimus au venit cu o idee genială. Au interpretat melodii în variantă acustică de pe noul album, Egretta, melodii care țin să spun că sună foarte bine. In Your Eyes, Vanity, Cave, Egretta, Face The Light, Nature Falls, toate sunt interpretate în cel mai minimalist mod posibil, dar calitatea e ridicată. O bilă albă. Nu știu câți de pe aici sunt ascultători de Grimus, cu toate că m-aș bucura să vă fi deschis apetitul pentru ei, având în vedere cât de des i-am pomenit pe aici. 
Mai jos e Vanity, al cărui teaser l-am prezentat acum ceva vreme aici, pe blog. Audiție plăcută.

4 comentarii:

Costin spunea...

O nouă viaţă să spun aşa, o nouă pagină. Succes! :)

Andreea spunea...

Da, așa-i. Sper să fie de bun augur. Mulțumesc! :d

Andrei Iordachescu spunea...

Uite ca am mai gasit inca un blog bun din Vaslui. Multa bafta la facultate, si la mai multe postari bune.

Andreea spunea...

Mulțumesc pentru aprecieri. :)