24 iulie 2012

Leapșă.

Asta e prima leapșă căreia îi onorez prezența aici, pe blog, așadar e o premieră.
Leapșa e primită de la Costin, căruia îi mulțumesc că s-a gândit și la mine.
Deci da, leapșa vine cu un set de reguli. Adică astea:

1. Spune 11 lucruri despre tine.
2. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
3. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag.
4. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.
5. Menţionează de la cine ai primit leapşa.

1.
  1. Sunt cea mai încăpățânată persoană pe care o cunosc.
  2.  Nu prea știu să fac mâncare.
  3. Am o obsesie pentru culoarea verde.
  4. Îmi place limba engleză încă de când am început să o studiez.
  5. Mi-ar plăcea să călătoresc mai mult, dar deocamdată nu se poate.
  6. Pierd prea mult timp în fața laptopului.
  7. Când îmi amintesc de ceva important, îi anunț pe cei din jurul meu asta țipând.
  8. Deseori mă gândesc că ar fi trebuit să mă nasc băiat.
  9. Mă cert deseori cu sora mea, dar la fel de repede ne împăcăm.
  10. Îmi place să fac lucrurile pe ultima sută de metri, mi se pare mai palpitant.
  11. Tind să mă evaluez ca fiind ușor timidă.
 2.
  1. Care sunt melodiile tale preferate? (La întrebarea asta mereu mi-a fost greu să răspund. Ascult multă muzică și e imposibil să nominalizez doar câteva melodii. Uite, spre exemplu, în perioada asta ascult Example foarte mult fiindcă o să-l văd live peste câteva zile și nu vreau să fiu luată ca din oală. Sună chiar bine.)
  2. Fără ce nu ai putea trăi? (Aer, asta e clar. Dar muzica e la fel de importantă pentru mine. O zi în care nu am contact cu muzica e o zi proastă pentru mine. Nici fără engleză nu aș putea trăi, mi-e foarte dragă. Bine, și mai sunt prietenii, familia, bla bla-urile astea care oricum se subînțelege că sunt acolo.)
  3. Ce carte citeşti momentan? (Momentan citesc Coșmarul de John Saul. Una din multele cărți de Saul pe care le-am citit. Mare fan sunt, deși nu-s chiar educative sau filosofice și nu te ajută în vreun fel. Se mulează perfect pe tipul meu preferat de carte/film.)
  4. Ce ţi-ai propus să faci vara asta? (Sunt câteva chestii pe care aș fi vrut să le fac vara asta, gen să citesc mult, să reiau House, să merg la mare/munte, să mă bucur de vacanță cât pot, că e cam ultima mea vacanță de om liber.)
  5. De ce ai pleca din România? (De ce? Din toate motivele pe care le tot enumăr aici, pe blog, de ceva vreme. Birocrație, corupție, nepăsare, spirit de turmă, plăcerea acută pentru scandal, etc.)
  6. De ce nu ai pleca din România? (Fiindcă încă sunt multe lucruri bune și de calitate aici, dar, din păcate, stau ascunse bine și marea masă de oameni nu are acces la ele. Există excelență în muzică, film, sport și merită o mai bună promovare. Măcar de asta aș rămâne aici. De dragul ei.)
  7. Ce seriale urmăreşti? (Sunt la zi cu The Big Bang Theory, Cougar Town și am terminat House, iar momentan sunt la sezonul 2 din The Mentalist.)
  8. Ce îmi recomanzi să citesc? (Nu-ți cunosc gusturile în materie de cărți, dar ți-aș recomanda o carte care m-a impresionat foarte tare, Colecționarul, de John Fowles. De asemenea, ar putea să-ți placă și Lumini pe zăpadă de Anita Shreeve.)
  9. Ce faci când te plictiseşti? (De obicei stau la laptop și nu fac nimic. Uneori citesc, alteori ascult muzică, mă uit la televizor sau pur și simplu privesc în gol și mă gândesc la tot felul de chestii.)
  10. De ce răspunzi la această leapşă? (Pentru că e prima leapșă pe care o primesc și eram nerăbdătoare să completez și eu una. Dar și pentru că mi-a plăcut și mi s-a părut o leapșă interesantă.)
  11. Bicicletă sau role? (Probabil că role, dar nu am un motiv întemeiat pentru alegerea mea.)
Peste 3 și 4 o să trec pentru că persoanele la care m-aș fi gândit au fost deja nominalizate de Costin.
Și asta a fost prima mea leapșă. Am încercat să răspund cât mai sincer la întrebări, sper să se vadă. :D

2 comentarii:

Costin spunea...

Mulţumesc pentru că ai răspuns provocării mele! :P

Andreea spunea...

Plăcerea a fost de partea mea! :d