4 aprilie 2009

Mor ve Ötesi sau rock-ul turcesc

a trecut ceva timp de cand nu am mai postat si in acest timp in atentia mea a revenit rock-ul turcesc sau t-rock, dupa cum este si j-rock sau alte sortimente de rock.
de ce zic ca a revenit? pentru ca de aproximativ un an iubesc rock-ul turcesc si iubesc trupa cea mai reprezentativa pentru mine a acestui gen muzical : Mor ve Ötesi.

au participat anul trecut cu Deli (Nebun) la eurovision, la Belgrad. un live exceptional. poate si asta mi-a placut mai mult la ei.


cine sunt ei, pana la urma?
ei sunt : Harun Tekin (voce şi chitara), Kerem Kabadayı (tobe), Burak Güven (bass) si Kerem Özyeğen (chitara) si formeaza o trupa inca din 1995.

pentru mine au fost intr-un con de umbra. nu imi imaginam niciodata ca o sa ajung sa iubesc genul asta de rock, dar uite ca minunile se intampla.

pe langa deli, alte melodii care imi plac mie sunt : bir derdim var (am o problema) sau uyan (trezeste-te!). temele abordate sunt asemanatoare cu cele abordate de madame hooligan, doar ca in alt stil. asta explica multe.
de ce imi plac?
pentru ca:
1.



2.


sau poate pentru :

3.


destule motive pentru un raspuns simplu.

listen and enjoy. ;)

Niciun comentariu: