17 mai 2009

alt eurovision nedrept

s-a dus si eurovisionul asta, a mai castigat o melodie care nu prea merita (dupa opinia mea).
poate am eu gusturi diferite de a europenilor sau poate nu imi plac basmele.
cert e ca erau multe melodii foarte bune care meritau un loc mai bun, nu neaparat primul loc.
moldova, in primul rand. apoi lituania, croatia, bosnia & hertzegovina.
imi pare rau pentru moldova. chiar merita mai mult. merita un loc mai bun. un spectacol frumos, traditional, fara influente "balkanice".

de romania nu am ce sa zic. cantecul mi-a displacut de cand am aflat ca ne reprezinta. show-ul nu a fost wow!, dar nici slabut nu a fost. acceptabil. poate melodia nu e ceea ce doreau europenii.
in fine, a trecut inca un eurovision. parerea mea despre el a ramas la fel, neschimbata, proasta. sistemul de votare e mai mult decat nedrept, juriul de specialitate este inutil. nu s-a schimbat nimic.

felicitari norvegiei, care nu mi-a placut mai deloc. si ne vedem la anul, la oslo.

si acum, o melodie frumoasa care a castigat eurovisionul acum multi ani. o melodie care a ramas pe buzele tuturor mult timp de atunci.

ABBA - Waterloo

Niciun comentariu: