9 mai 2009

c'est fini! (in sfarsit :d)

da. si uite asa s-a dus si sapamana asta pe care eu o numeam, cu cateva zile in urma, de foc.
sincera sa fiu, nu m-am spetit invatand pe cat ati crede voi, insa nici degeaba nu am stat.
am aflat nota tezei la engleza si am dat cele 2 teze programate. fisele de lectura s-au amanat, iar la mate am luat 10 pt proiect.

pentru ca saptamana sa se incheie cu gratia care i se cuvine, am prins si o raceala crunta, de care nu cred ca voi scapa prea curand. pastile, nopti nedormite, rana de la sters nasul si chestii din astea ma asteapta. si sunt atat de nerabdtoare.
data trecuta cand am racit atat de tare, mi s-a schimbt vocea cu 180 de grade. sper sa nu se intample asta si acum.

in fine, sunt super fericita ca ce a fost mai greu a trecut fara incidente neplacute. asta datorita lui Dumnezeu ;;)

un alt motiv pentru care sunt fericita este ca echipa de fotbal locala a reusit sa treaca de seria neagra a meciurilor fara victorie, cu doua "succesuri" de necontestat.

asta pe scurt. alte evenimente nu prea au fost.
insa saptamana care sta sa vina se anunta a fi una plina de evenimente. eurovisionul in primul rand, apoi teza mea la latina si teza cu subiect unic a sora-mii, careia ii tin pumnii stransi.

despre toate astea saptamana viitoare, intr-un alt post. pana atunci sper sa trec de raceala cu bine si sa aduc vesti bune in ceea ce priveste tezele in jurul carora am facut atata valva.

si ca sa nu treaca un post fara muzica, cred ca melodia care se potriveste cel mai bine cu starea mea de acum este cea pe care o si ascult in momentul asta.
listen and enjoy. :)

Niciun comentariu: