20 mai 2009

se pare ca in ultimul timp totul imi merge prost, prost, prost.

mai prost decat atat nici ca se putea. nu intru in detalii care oricum sunt nesemnificative.

nu de asta am deschis topicul asta. motivul real este de a le multumi tuturor celor ce au avut o influenta pozitiva asupra mea (in special mama si tata, si poate si sora mea). tocmai am realizat ca nu sunt persoana care credeam eu ca sunt. nu sunt acel om vazut intr-o aura inchisa la culoare. tocmai am descoperit cat de mult inseamna parintii pentru un om. tocmai am descoperit ce bine e sa ii ai pe ambii parinti alaturi de tine. tocmai mi-am dat seama de sacrificiile lor imense pe care le fac pentru noi si pentru care nu cer nimic in schimb.

tind sa cred ca de cand am realizat lucrul asta, am devenit un om mai bun si am inceput sa ii admir mai tare pe femeia puternica numita MAMA si pe barbatul muncitor si luptator numit TATA.

e simplu. atat si nimic mai mult. vroiam doar sa ma mandresc cu parintii mei, cei mai buni parinti din lumea asta. va multumesc pentru tot ce mi-ati oferit si pentru tot ce ati vrut sa-mi oferiti si nu v-ati permis. sunt fericita sa va fiu fiica!

un post pe cat de banal, pe atat de plin de suflet. :)

si ca sa nu treaca un post fara o melodie, cred ca cel mai bine ar prinde una care sa ne aminteasca (daca era nevoie) ca viata merita traita, oricat de plina de obstacole ar fi ea.
listen and enjoy :)




P.S. : incepand de azi, blogul va avea alt skin. unul negru. nu stiu de ce. asa am simtit eu.

Niciun comentariu: