15 septembrie 2012

Despre cadouri.

Zilele de naștere, perioada Crăciunului sau Paștelui, Dragobetele, nunta sau botezul, toate astea au ceva în comun: necesitatea de a căuta și dărui un cadou. E un gest frumos, plin de însemnătate, care arată respect sau care pur și simplu a devenit o tradiție.

Cadourile au fost dintotdeauna punctul meu slab. Fie că trebuie să fac un cadou, fie că trebuie să mă gândesc la un cadou pentru mine, ca să vând un pont cuiva, mintea mi se blochează și nu am nicio idee. Personal, căutarea unui cadou înseamnă un chin și mă bazez pe alții care să-mi dea un sfat sau măcar să-mi vândă un pont în direcția asta. Ce-i drept, sunt multe locuri de unde te poți inspira dacă te afli în postura mea. Un astfel de loc este http://www.gourmetgift.ro/, unde am găsit o mulțime de coșuri cadou, perfecte pentru o surpriză plăcută.

Cadoul nu trebuie să fie neapărat scump sau să atragă atenția într-un mod agresiv. Uneori este nevoie doar de puțin suflet și un strop de imaginație pentru a surprinde pe cineva drag, iar în funcție de cui îi este destinat cadoul, îți poți permite să fii sau nu mai îndrăzneț.

Un vin bun, o cutie de bomboane, un gând sincer pe o felicitare pot fi de ajuns. Less is more, cum ar spune anglo-saxonul. Și, ca o paranteză, am observat că asta prețuiesc și eu, cadourile simple, dar care nu sunt făcute din necesitate, ci din dragoste.

Niciun comentariu: