16 septembrie 2009

help!!!!!

2 zile de scoala = creieri deja suprasolicitati + multa bataie de cap cu achizitionarea manualelor + profesori noi + lectii predate din prima ora +.............. + n.

vreau vacanta. vreau sa citesc si eu o carte buna fara sa stau cu grija ca am de scris aia sau de invatat ailalta. deja prezenta pe blog o sa fie in limita posibilitatilor, dar asta este. pe langa toate astea se mai adauga si tone de praf si urme de vopsea prin toata casa. nu-mi mai gasesc niciun lucru personal, nu mai stiu unde sa-mi pun hainele ca sa nu le gaseasca praful.
grea viata! ;))

azi nu e nicio melodie. nu am avut timp sa caut muzica noua, prin urmare ma multumesc cu ce am momentan.
dar daca ar fi sa recomand ceva muzica de mai am eu prin calculator, cu siguranta ar fi one republic - all the right moves, o melodie cat se poate de noua.

auditie placuta. sper sa placa populatiei. ;)

Niciun comentariu: