18 septembrie 2009

salut.

n-am gasit un titlu mai inteligent. asta e tot ce pot sa scot din intelectul meu suprasolicitat.
da. a fost o saptamana ciudata, urata, grea, cu multe noutati si multe batai de cap.
nu. nu vreau sa ma gandesc ce urmeaza, daca asta a fost doar inceputul.

in fine. ideea generala s-a inteles pe deplin, ma gandesc.

in ultimul timp am stat mai rar pe pc, mai rar pe blog, mai rar pe messenger. am fost in curatenie (inca sunt, dar e pe terminate), mi-am varuit camera in culorile noastre preferate (eu si cea mica, surioara mea), m-am luptat cu praful si vopseaua si varul, dar am iesit invingatoare. in sfarsit e pe fine.
chestia ciudata e ca ma simt mult mai bine de cand evit calculatorul. intru foarte rar, doar ca sa mai aflu noutati, sa mai intru pe cele 5-6 site-uri pe care altminteri intram regulat. am mai mult timp pentru citit, pentru functia de ajutor de mama, pentru multe alte lucruri foarte importante.

si televizorul a fost un prieten de nadejde in perioada asta.
m-am indragostit de unele melodii din reclame. si ca sa se vada ca nu sunt nicidecum o egoista, o sa impartasesc toate melodiile din reclame care imi plac in momentul actual. si poate si unele din trecut.
in seara asta o sa pun doar numele, urmand ca maine sau in alta zi sa pun si linkurile sau altceva. saptamana asta m-a epuizat complet. nu mai am chef de nimic.

Lenka - The Show - Hochland.
Le Tigre - Hot Topic - Nescafe (posibil. nu m-am chinuit sa tin minte toate numele produselor.)
Nouvelle Vague - Ever Fallen In Love - Orange (am observat ca astia de la orange au chiar melodii fainute in reclamele lor. ma bucura faptul asta.) + (Nouvelle Vague au un stil interesant. recomand.)
Lissie - Bright Side - Romtelecom (e mai veche, dar ma binedispune grozav.)
The Nutline Song - evident, din reclama de la Nutline. (asta se gaseste mai greu, dar cel mai sigur e o cautare pe youtube. ;))

erau mai multe, dar in seara asta nu mai am vlaga. hai pa!

Niciun comentariu: