3 septembrie 2009

stari amestecate.

azi am citit. am citit mult. mai mult decat de obicei. am terminat 2 carti. mi-am mai propus inca una, maxim doua pana la sfarsitul vacantei. sper sa duc planul la bun sfarsit.

tot azi a fost o zi ciudata. am fost deopotriva fericita si trista.
fericita pentru ca toti din jurul meu au fost fericiti, fiecare cu motivele lor. ma bucur cand se intampla asta, pentru ca nu mi-e dat prea des. trista pentru ca... pentru ca m-am uitat la televizor, la stiri. numai vesti oribile. morti, raniti, accidente, ozn-uri, vreme aiurea, etc. m-am intristat, intr-un fel.
e greu sa spui ca un copil (adolescent, cel mult) de 17 ani stie ce e aia viata, ca a trecut prin multe la viata lui si are habar ce vorbeste, ca are competenta sa-si dea cu parerea despre ce se intampla cu lucrurile din jurul lui. mie imi place sa cred ca sunt diferita de tinerii de aceeasi varsta cu mine. imi place sa cred ca varsta mea mentala e mult mai mare. poate nu e tocmai bine, insa nu poate fi nici chiar atat de rau. de aia pot sa zic ca viata din tara asta e mizerabila. e mizerabila d.p.d.v. social, muzical, intelectual, politic, economic, cultural, etc.

acum sunt mai mult decat inainte sigura ca plec dupa ce termin facultatea. cum oi putea, dar plec. nu cred ca in america, dar cu siguranta intr-o tara care are o capacitate de a intelege ce e aia civilizatie mai mare. nu-mi place situatia, dar nu tine doar de mine decizia asta.

si pentru ca ziceam mai sus ca azi am avut doua stari diferite, se cuvine ca azi sa fie doua melodii. una linistita si una mai zvapaiata (ambele ma caracterizeaza.). insa tin sa spun ca melodia lui sophie zelmani este tipul de melodie pe care o asteptam de mult timp, insa ma bucur ca am gasit-o si acum.


Sophie Zelmani-Oh dear
Asculta mai multe audio Muzica


The View - Same Jeans
Asculta mai multe audio Muzica

au mai ramas 10 zile si incepe!!!!!!

Niciun comentariu: