13 octombrie 2009

marti, 13.

azi e marti. marti 13.
primul lucru pe care il zic in sinea mea cand aud marti 13 e :" hopa! nu e de bine."
si parca destinul asta vrea sa-mi faca in ciuda si imi da zile minunate fix in date de marti 13.
bine, nu chiar minunate, dar oricum mai bune decat alte zile care nu sunt 13, si nici marti.
sau poate tind eu sa iau in calcul doar zilele de 13, marti? e o posibilitate.

in orice caz, ideea e ca azi mi-a mers destul de bine, in comparatie cu luni.
mai putin racita, cu mai mult chef de viata, cu o nota mare in catalog si cu o zgarietura pe mana. a, si cu o melodie frumoasa. nu e tipul de melodie care mi-ar place mie in mod normal - nu frecventez cluburile sau discotecile - dar melodia asta mi-a placut in mod deosebit. versurile sunt frumoase.

chestia ciudata e ca in fiecare zi gasesc cate o melodie noua. desi nu imi propun de nicio culoare lucrul asta, dau intamplator de ele si pe te-miri-ce site-uri.
norocul meu! daca poate fi numit noroc.

ca sa scurtez incursiunea ta printre randurile astea, iti prezint azi radio killer - voila. sper sa-ti placa.



Here I am/Standing tall/I'm free of all/The hate in the world/Here I am /The future is bright/I see a light/The light in your eyes

numai bine! ;)

Niciun comentariu: