11 octombrie 2009

mezcla.

cu sau fara voia mea, din vina mea sau a altora, iata ca am ajuns sa ingros randurile racitilor.

e mai rau ca oricand. nopti nedormite + tone de bucatele de hartie igienica/servetele pline de se stie ce + furculita, lingurita, cana separate + tot ceea ce deriva de la o raceala puternica/un pui de gripa.
au trecut doar doua zile si deja m-am saturat. in plus, i-am contaminat si pe ceilalti cu bacilii mei.
cred ca maine la scoala o sa stau izolata in banca toate cele 7 ore. din pacate. dar trec eu si de asta.

cu toate astea, azi urechile mi-au auzit cel mai nou album al celor de la three days grace (tdg) - life starts now. super reusit, as zice eu. cel putin mie imi place foarte tare.

deci, prin urmare si fapt, ghici ce melodie pun?
tdg - life starts now. (p.s.- de ascultat tot albumul. merita. <>)


Niciun comentariu: