15 ianuarie 2010

Dumnezeule!

zilele astea a fost o isterie la nivel national cu privire la vaccinul impotriva gripei porcine. mai exact, lumea s-a imbulzit pentru a-si face vaccinul, asta dupa ce a aparut in presa moartea lui toni tecuceanu. se spunea la inceput ca acesta a murit de gripa porcina, asa ca romania s-a calcat in picioare ca sa mearga sa se vaccineze. ha! ce prostie mare. o prostie imensa.

pana la urma am auzit ca nici nu ar fi fost gripa porcina de vina pentru moartea actorului.

dar traim in romania, d'oh! era si logic sa se crizeze toata tara. :-<

eu nu sunt din aia care azi zice intr-un fel si a doua zi isi schimba din neant opinia. am zis de la inceput sa nu fac vaccinul asta si raman ferma pe pozitii. nu imi schimb parerea decat in cazuri extreme. noroc ca si parintii mei sunt de acord cu mine. altfel ar fi existat zilnic discutii de genul : mai fata, tu faci vaccinul ala si punct. pana faci 18 ani, noi decidem ce e mai bine pentru tine! si eu nu si nu.

oricum mi se pare un circ total lipsit de gust ce se intampla in romania zilelor actuale.
deci prefer sa ma rezum la atat.

in schimb, o sa incerc sa inchei cu o melodie.
o trupa romaneasca, foarte talentata, insa foarte putin promovata. :-< si e pacat ca se irosesc melodii atat de bune si lumea nu le aude. sper ca macar cu aceasta ocazie sa auziti de grimus si daca va place, sa ascultati.


Grimus- Confused
Asculta mai multe audio Muzica

:x

Niciun comentariu: