1 ianuarie 2010

an nou. si ce?

sincer, nici nu stiu cum sa incep.
in primul rand ma doare capul. o fi probabil si din cauza cazaturii de ieri, din baie, dar mai probabil e din cauza cantitatii mari de sampanie amestecata cu bere pe care am consumat-o. si mi-e o ciuda pe mine de nu mai pot. probabil daca as mai trai odata seara de ieri, nu as face aceeasi greseala.

dupa aia, tin sa spun din capul locului ca pentru mine revelionul nu a fost deloc special. si nici nu l-am facut sa fie special. in niciun an nu a fost si in niciun an nu o sa fie. m-am multumit sa ciocnesc un pahar de sampanie cu cei dragi si atat. aa, si sa bag mai multa mancare in mine decat de obicei, ca doar asta e obiceiul. apoi sa ma bag in pat si sa ma culc ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.

dar am vazut ca multa lume a petrecut care mai de care mai frumos, mai fastuos, mai plin de fite, mai sa se dea in stamba. m-a bucurat sa vad lumea aia fericita... sa-i vad cum sarbatoresc de zor, fie in centrul orasului, fie la restaurante de fite sau restaurante mai modeste. pentru ca atat le va fi distractia anul asta.
se pare ca am intalnit un an nou, 2010, care cica o sa fie mai bun. asa prezic astrele. pe naiba, mai bun! in fiecare sfarsit de an ni se spune ca anul ce vine va fi mai bun. de putine ori se adevereste. aproape cu fiecare an care trece ne adancim in haul asta numit saracie si parca ne e din ce in ce mai rau.

la sfarsitul anului 2008 toti uram in stanga si in dreapta un an frumos, fericit, plin de bani, plin de impliniri, sanatate, etc. si ghici ce? in mare parte, urarile astea sunt doar de forma. bani mai multi nu am avut, impliniri au fost, dar nu foarte multe, cu sanatatea am stat acceptabil, iar bentley-ul in curte si o casa de milioane nu a fost sa fie.

oricum, nici nu iau in considerare urarile astea. le multumesc tuturor celor ce mi-au facut toate urarile de bine, dar sincer, nu prea inseamna nimic pentru mine. sunt doar niste vorbe care se adeveresc doar daca ai noroc sau doar daca alegi tu sa se intample asa.

pe langa toate astea, ma bucur ca s-au terminat sarbatorile si ca viata isi reia cursul ei normal. gata cu multa mancare, gata cu petreceri fastuoase, gata cu urarile fade, gata cu imbratisari si zambete doar de dragul artei.

vai, cat ma bucur ca s-a terminat toata perioada asta! ma simt atat de bine.

inchei prima postare pe anul asta spunand : tare as vrea sa gresesc cand zic ca anul 2010 nu va aduce nimic bun, dar sunt slabe sanse sa ma insel.

Niciun comentariu: