27 ianuarie 2010

ha!

daca postarea trecuta imi aratam partea mea sensibila, acum mi-am revenit. sunt din nou eu, cea radicala, dura, nebuna, ciudata sau cum ma mai credeti voi.
pentru cateva zile am stat si m-am gandit daca nu cumva am omis vreo persoana importanta pentru mine si am ajuns la concluzia ca am omis mult prea multe persoane, dar postarea respectiva a fost scrisa in graba (teme!) si nu mi-am dat seama pe moment. imi cer scuze celor uitati.

iar in aceste zile in care nu am postat nimic, mi-am ocupat timpul cu talentele de scriitor. mai exact, am scris (impreuna cu o alta persoana care doreste sa ramana anonima datorita preamarei ei modestitati) primele trei episoade dintr-o poveste comico-horifico-thrillero-dramatico-sf, pe nume soraina in wonderland.
m-am folosit de idei originale, persoana anonima s-a folosit de lista lunga de adjective nepotrivite atribuite substantivelor nepotrivite si uite asa am primit cateva remarci pozitive asupra a ceea ce facem noi.
din pacate, proiectul a picat la numai cateva zile datorita unor probleme datorate de prostia umana. cu ocazia asta imi cer scuze si celor care incepusera sa citeasca si poate chiar sa indrageasca acest serial, insa credeti-ne ca nu a fost intentia noastra sa incepem un proiect si la numai 3 zile sa il incheiem. (mama, ce frumos am zis-o! :o)

dupa astea cateva zile, am meditat, si am meditat, si am meditat. si meditand eu asa, am gasit o chestiuta tare interesanta pe binecunoscutul si prearidicatulinslavi youtube, care ne face viata mai usoara si mai fara de griji.
nu stiu cum de am asa un noroc sa dau de cele mai ciudate fiinte pamantesti. sa le aud minunatele voci, sa le privesc veleitatile artistico-plastico-dansatoare sau sa raman stupefiata cand vad ce mai poate face un om cand se plictiseste.

de data asta e ceva care m-a lasat gura-casca. mi se pare fenomenal.
il cheama michael gregorio, este francez si priviti ce ii poate fizicul (in cazul asta, corzile vocale) :

da. dupa cum spuneam. uimitor. eu una nu am mai vazut asa ceva in viata mea. :)
de data asta, nicio melodie. va las sa va bucurati de francezul asta cat puteti de mult. :x

6 comentarii:

Molly-R spunea...

Eu. Schimbat.Link. De pe blog.
Si numele deasemenea.

:">

Andreea spunea...

Bun. Inteles. Schimbat. Imediat. ;)

Patricia (Paty) spunea...

francezul asta e chiar tare:X:))
cand inveti si tu sa faci ase?:>

Andreea spunea...

Chiar iti doresti sa ma vezi facand asa? :))

Alexandra spunea...

Mai vreauu "Soralaina". Era bestial serialul. Dar imi place sa continui eu povestea. Va spun eu..continuarea e superba.>:)

Molly-R spunea...

Cand am sa vad si eu serialul ala ? :-w
Il astept de mult timp.
:(

Va roooog!