12 ianuarie 2010

verdict.

blogger nu are nicio vina. e complet nevinovat. asa pledeaza si asa si este.
vinovat la pieire este... calculatorul meu.

a indurat deja mult prea multe. a vazut multe formatari, a auzit multa muzica, a primit multe picioare, s-a auzit injurat de multe ori, s-a simtit lezat psihic si fizic de n ori. cred ca ii cam vine timpul sa plece.
are deja 8 ani. alt calculator normal la varsta lui era de mult timp aruncat la groapa de gunoi sau dat unor oameni fara posibilitati care nu isi permit nici macar calculatorul asta, asa cum e el.

ultimele zile au fost... bune. sa zicem bune.
am fost la iasi, am vazut avatar. am trecut prin multe la iasi, dar nu discut despre asta . :d
avatar e un film foarte, foarte bun.

avatar merita vazut, insa 3D. nu stiu daca 2D ar avea acelasi farmec.

am fost tot filmul atenta la coloana sonora, asta pentru ca mereu imi atrage atentia muzica. sincer, nu m-a impresionat foarte tare, nu a avut un impact deosebit asupra mea. poate doar melodia de final, interpretata de leona lewis.
momentan, nu stiu care e mai tare : titanic sau avatar, avand in vedere faptul ca sunt semnate de acelasi regizor, james cameron.

acum m-am gandit sa postez o melodie metallica, the day that never comes. stilul lor caracteristic. superb, ca de obicei. imi place.


Metallica - The Day That Never Comes
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

vyper spunea...

acum iti citesc si blogul cu foarte mare interes :)
cum am vazut ca ai scris despre Avatar,am zis ca trebuie sa imi spun parerea.este intradevar foarte frumos :) si in 2d (din pacate la Constanta nu avem 3d )