14 iulie 2010

Muzică.

Observ că sunt mulţi care cer muzică. Uneori simt şi eu nevoia ca cineva să-mi arate ce ascultă, dar de cele mai multe ori, eu sunt cea care împărtăşeşte celorlalţi noi descoperiri sau pur şi simplu melodii preferate. 

Unii îmi spun că ascult muzică bună. Alţii sunt de părere că muzica pe care o ascult eu este cel puţin ciudată. Nu ştiu. Poate mă încadrez în ambele tipare. Cert e că la o anumită perioadă de timp, trec în revistă toată muzica mea (din calculator) şi şterg melodiile care nu îmi mai plac sau pe care pur şi simplu nu mai simt nevoia să le ascult. Cu ocazia asta, mai descopăr şi melodii care îmi plac foarte mult, dar de care pur şi simplu am uitat.

Melodiile de mai jos fac parte din categoria melodiilor de care, ca o amnezică ce sunt, am uitat complet. Poate le ştiaţi sau poate nu. Dacă nu le ştiaţi, e o ocazie bună să mai adăugaţi câteva melodii bune în playlistul vostru.

 





Asta e o parte infimă din ce am redescoperit zilele astea prin muzicile din calculator.

Pe lângă asta, am şi o descoperire nouă pe care vreau să o postez. E vorba de Boyce Avenue, o trupă care a început făcând cover-uri ale melodiilor unor artişti celebri şi postându-le pe Youtube. Au avut milioane de vizualizări şi astfel au obţinut un contract important cu o casă de discuri. Au lansat un album şi au filmat videoclipuri. Melodia pe care vreau să o recomand este "Every Breath" şi este foarte, foarte frumoasă. :)

Niciun comentariu: