31 iulie 2010

Stromae + În curând...

De Stromae s-a auzit abia atunci când s-a lansat cu Alors On Danse, care, pe drept vorbind, a făcut furori. Deşi nu sunt fană a genului, am început să îndrăgesc melodia foarte mult.

Acum, a lansat o altă melodie, de care încă nu s-a auzit în România. Se numeşte Te Quiero şi nu se îndepărtează foarte tare de Alors On Danse. Cum mi se întâmplă de fiecare dată, la început nu mi-a plăcut deloc, dar pe parcurs a început să-mi placă foarte tare. 

Azi o recomand pentru că ştiu sigur că nu mulţi aţi auzit de melodia asta.


Sincer, nici videoclipul nu-mi displace. E interesant.

La secţiunea "În curând" trec câteva informaţii despre mine. E un an jumătate de când am blogul ăsta şi am înteles de la câţiva că prima postare, în care m-am prezentat, nu a fost destul de concisă. Aşa că o să încerc să lămuresc situaţia cât de curând. Dar nu vă aşteptaţi la minuni.

Niciun comentariu: