23 noiembrie 2010

Talente poetice şi altele.

L.E. : Văd că în urma postării mele, deja sunt solicitată. Mă bucură chestia asta. Şi mă amuză la culme. Dar îmi place! :))

Cred că a devenit deja o obişnuiţă ca eu să mă plâng de vreme. Nici de data asta nu pot să fac abstracţie de vremea de afară. E din ce în ce mai urâtă şi a prins din ce în ce mai curaj. Plouă! Plouă şi nu mă bucur deloc. Şi e şi marţi.

Şi la modă acum este celebra reţea de socializare Facebook. Ca un muritor de rând ce sunt, deţin şi eu un amărât de cont, mai des sau mai rar vizitat, mai des sau mai rar comentat. Ei bine, datorită acestei reţele de socializare mi-am descoperit talentele poetice acum câteva zile.
Nu sunt genul ăla de om care să gândească lucrurile în profunzime, astfel încât nici versurile pe care le emit nu sunt dintre cele mai meditative.
Şi am gândit că ar fi frumos din partea mea să îi bucur şi pe cei care fie nu au Facebook, fie nu au avut ocazia să treacă pe la mine prin profil. Astfel încât m-am hotărât să postez poeziile la care am muncit câteva minute. Asta aşa, ca un fel de introducere. A.P. : Tot ce e mai jos îmi aparţine în totalitate!

ADINA.
Adinuta m-a descris,
Frate, ce bine le-a zis
Nu stiu de eu asa sunt
Dar bine tare mi-a parut.

Adina e fata buna
E draguta, canta struna!
Ii ajuta pe cei dragi,
Este super, ce sa-i faci?

Si-as mai zice tot de bine
Insa nu mai gasesc rime
Sa nu plangi, tu, mai Adina,
C-am sa te plimb cu masina!

P.S. : Cand iau carnetul.

RALU(CA) (D.).
Draguta de ea, Raluca
O cam face pe naluca
Degetelul si l-a ars
Pe loc status nou si-a tras!

Al ei deget e un Vip
Caci saracul, e julit.
Tot Facebook-ul a aflat
Ce tocmai s-a intamplat.

Si mai nou si pumni isi da
Afirmand : Iubescu-ma!
Maine parc-o vad si tunsa
Afirmand : Sunt o distrusa!

PS. : Ultimele doua versuri nu-mi apartin. Ii apartin surorii mele.

CEZARA.
Dupa multe rugaminti
Uite ca am strans din dinti
Cezara a dat un like
Si iar zeci de versuri fac.

Cezara? She's a good girl
Vorbeste prea mult de par
Si de haine, si de fashion
Daca-n astea pune passion...

Soferita se cam vrea
De e buna, om vedea
Cand carnetul l-o lua
Normal, inaintea mea! :-l

Iar in cap nu mai am rime.
Dar cred ca oricum e bine
Intr-un fel, te-am laudat
Deci de mine ai scapat.

LUCIAN (G.).
Luci m-a batut la cap
Un poem ca vrea sa-i fac
Si uite, m-am apucat
Versuri iar de recitat!

Ăst baiat este un geniu
Cel mai tare din mileniu
Cu el tu sa nu te pui
Te-aposteaza-n legea lui

Si te si juleste-un pic
Si iti da si un pumn mic.
Si te si iubeste-un pic
Si iti da si un pupic.

Luci is an awesome guy
Iti da bani atunci cand n-ai
Te asculta, iti da sfaturi
Si te tranteste de garduri!

ALEXANDRA A.K.A. ALEXICA.
Alexicai ii e ciuda
Si crede ca sunt o bruta
S vrea sa ii scriu si ei
O strofita, 2, 3.

Alexica-i sora mea
Ins-un pumn in cap i-as da
Fiindca des ma enerveaza
Ma face sa plec de-acasa.

Desi tare o iubesc
Uneori o paruiesc
Ii aplic o vanataie
Si ea tipa ca o oaie.

Alexica, draga mea
Daca te vei enerva
Sa-ti aduci, fata, aminte
Cat de des nu esti cuminte.

DAVID A.K.A. DAVE.
Dave si-a stresat neuronul
Fiindca nu gasea butonul
Disperat omul era
Fiindca like voia sa dea

L-a gasit intr-un sfarsit
Si-asteapt-acum sa-i zic
Cam ce cred eu despre el
Or I'll freakin' burn in hell

David asta-i baiat bun
Asta cred c-ar vrea sa spun
Insa eu cred altceva
Si-am sa-i zic pe loc asa :

Esti inteligent, cuminte
Ah! Nici nu mai am cuvinte
Omule, sa te descriu
Mult timp mi-ar lua sa-ti scriu.

Deci ma rezum la atat.

Ţin să menţionez că nu mă vreau vreo mega poetă contemporană. Astea sunt doar rodul stresării relativ limitate a inteligenţei mele şi nu au o menire concretă. Dacă reuşesc să stârnească un început de zâmbet, e super! Cam asta e.

După cum probabil că veţi observa, am renunţat la ideea nebunească prin care acum câteva luni bune am scos comentariile. Am înţeles că un timp lumea le-a căutat înnebunită şi îmi pare rău, însă am avut motivele mele să le scot. Acum mi-am revenit. Aşa că fiţi liberi să comentaţi.

În altă ordine de idei, cât de curând se schimbă iar anotimpul, deci iar se anunţă schimbări majore în ceea ce priveşte aspectul blogului. Aşa că zilele următoare o să mă ocup exclusiv de faţada lui.

Ca să închei, azi propun o melodie de la Lifehouse. Nu ascult eu atât de mult trupa asta, dar melodia de mai jos îmi place.
Audiţie plăcută, aşadar.

Niciun comentariu: