18 iulie 2009

distribuitorul de dureri de cap.

ciudat fapt s-a petrecut azi. azi dimineata am adormit pe la 3 si 18 minute. in picioare am fost la 7 si 35 minute. nici urma de somn, nicio nevoie de apa rece pe fata ca sa ma dezmeticesc. oare chiar atat de aproape e sfarsitul lumii?

in fine. azi am reascultat o parte din muzica din pc. nu e rea, dar mai are padurea si uscaturi.

ceva reggaeton, ceva latino, o melodie lautareasca si cam atat. in rest numai muzica pe gustul meu.


norocul meu ca nu s-a intamplat sa gasesc manele, cum s-a intamplat acum cateva luni bune. nu am nevoie de asa ceva. :

caldura mare, mon cher (monser)! cateva zeci bune de grade celsius te fac sa iti doresti sa traiesti la polul nord. eu una mi-as dori sa fiu acum, pe caldura asta, la lacul balea, la 2000 de m altitudine si sa uit de vacarmul asta.

caldura asta are si dus si intors. te face sa vrei sa iesi din casa, dar realizezi ca e prea cald si nu poti suporta si mai bine stai in casa. paradoxal, nu?

4-5 litri de apa pe zi se presupune ca ar trebui bauti. abia daca reusesc sa fac loc pentru doi, daramite pentru 2 sau 3 in plus.

situatia asta e foarte urata. e prea cald. daca stau bine si analizez situatia, ma doare capul cam des in ultimele 2-3 zile. cu siguranta caldura e factorul principal care a condus la aceasta problema majora in viata mea relativ linistita de cand a inceput vacanta.

sper doar sa nu persiste.

ce ma bucur eu e ca am reusit sa gasesc un subiect alternativ pentru politica si ce prostii se mai discuta pe la televizor, gen: a murit michael jackson de prea multe pastile sau pentru ca i-au fost facute vraji? s-a impacat X cu Y? daca da, de ce? daca nu, de ce nu?

bla bla bla.

de iesit afara nu pot sa ies, de citit nu ma ajuta capul. singura alternativa este acest mirobolant mod de a pierde vremea. ma multumeste faptul ca nu sunt singura :d
ca melodie, azi pun una fara nicio treaba cu ce am discutat mai sus. am redescoperit-o dupa cateva saptamani bune. plus ca mai trebuie si ceva in romana. m-am saturat de atata engleza :


Praf in Ochi-In mintea mea
Asculta mai multe audio Muzica

listen, enjoy and take care with this bloody sun! :)

Niciun comentariu: