9 iulie 2009

playlist.

o musca ma fascineaza total in momentul asta. se plimba pe ecranul calculatorului si intre doua-trei priviri spre televizor, mai arunc o privire sa vad ce mai face, la a cata tura de teren a ajuns.
oare chiar in stadiul asta am ajuns? :-/

in orice caz, nu in asta consta subiectul postului meu de azi. subiectul e muzica. da, chestia aia melodioasa din cauza careia nu mai reactionez la niciun strigat al vreunei fiinte umane, asta pentru ca nu-l aud. (sau poate trebuia sa spun datorita careia? :-?)

e cunoscut deja ca muzica e o parte importanta din viata mea.
ma chinuiesc si eu cum pot cu draga mea chitara, cu speranta ca voi invata si eu intr-un tarziu sa cant. e mai greu decat mi-am imaginat, dar eu zic ca se merita.
playlist-ul meu actual, caci pana la urma despre asta vroiam sa zic, e alcatuit din muzica veche si noua, o multitudine de genuri, dar, zic eu, de buna calitate.

si pentru ca oricum, inafara de citit, altceva nu am ce face, o sa insir o parte din melodiile care imi inunda urechile in momentul asta. si m-as bucura sa nu fiu singura adepta a acestei combinatii de stiluri si generatii. :)

1. INXS - Afterglow

INXS - Afterglow
Asculta mai multe audio Muzica

2. Daniel Merriweather - Red

Daniel Merriweather- Red
Asculta mai multe audio Muzica

3. Coldplay - Lost!

Coldplay - Lost
Asculta mai multe audio Muzica

4. Eros Ramazzotti - Parla con me

Eros Ramazzotti - Parla con me
Asculta mai multe audio Muzica

5. Green Day - 21 Guns

Green Day - 21 Guns
Asculta mai multe audio Muzica

6. Linkin Park - New Divide

Linkin Park - New Divide
Asculta mai multe audio Muzica

7. Radiohead - Karma Police

Radiohead - Karma Police
Asculta mai multe audio Muzica

8. Sleepy Rebels - Looking Glass

Sleepy Rebels - Looking Glass
Asculta mai multe audio Muzica

9. Vama - Dumnezeu nu apare la stiri

Vama - Dumnezeu nu apare la stiri
Asculta mai multe audio Muzica

asta e doar o mica parte din ce ascult eu. :d

update 1: atasez mai jos o imagine magistrala. no comment :))

p.s. : banuiesc ca se poate mari prin apasare pe imagine :d . si dati la full size ca sa vedeti ce trebuie vazut :d
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Niciun comentariu: