5 iulie 2009

...

e ora 12 noaptea. ascult muzica si ma plictisesc.
cine sa fie responsabilul pentru starea asta de semi-letargie? poate eu, nu stiu.

maine trebuie sa ma trezesc devreme pentru ca o sa am o zi plina, dar who cares?
oricum, tot la 3 ma culc, pentru ca ceasul meu biologic refuza cu incapatanare sa revina la normal. il inteleg si mi-e cam mila de el, insa nu am ce sa ii fac.

orice e posibil. asta mi-am dat seama azi, cand planurile de vacanta s-au schimbat pentru a treia oara. in 10 zile s-au schimbat de trei ori. de aceea nici nu ma mai gandesc la vacanta. o las sa treaca si astept sa vad ce imi rezerva.
eu una as fi vrut sa merg la munte, pentru ca marea imi displace total, dar inca nu stiu unde o sa imi petrec acele cateva zile pe care le astept tot anul.

pe 28 e ziua mea. :))
mare sarbatoare. :-j
urasc total ziua care se presupune a fi ziua mea. poate de aia imi si doresc sa mi-o fac departe de casa, alaturi de familie. fara alte zeci de persoane, fara cadouri, fara multa atentie in jurul meu. nu-mi place sa primesc atentie deloc, iar asta o stiu cei ce ma cunosc foarte bine.
in plus, imi doresc o zi de nastere in aer liber, nu in casa, inghesuita, cu mirosuri de fripturi si prajiturele menite sa ma faca sa ma simt mai bine.

pe 28 fac 17 ani. inca nu am avut ocazia sa demonstrez ca sunt o persoana neconventionala.
urasc petrecerile de ziua mea. mi se par inutile. bani aruncati pe fereastra.
altii la varsta mea vor petreceri la restaurant, cu zeci de prieteni in jurul lor. ii inteleg, face parte din mirajul varstei.
uite ca exista totusi cineva care se abate de la regula. daca ti se pare ca sunt ciudata, ia-ti gandul. nu sunt nici pe departe asa. poate doar o neinteleasa, insa asta e partea a doua.

ar mai fi multe de spus si multe motive de expus care sa dovedeasca de ce sunt un om aparte.
insa azi ma opresc aici. sper sa intelegi si sa nu judeci.

postarea asta nu ar fi trebuit sa aiba melodie, dar am descoperit ieri o melodie (ma rog, am redescoperit o melodie) de acum cativa ani buni, care imi place enorm. sper sa iti placa si tie.

stelu enache & ovidiu lipan tandarica - natalis.

Ovidiu Lipan & Stelu Enache - Natalis
Asculta mai multe audio Muzica

p.s. - melodia e cantata in aromana, poate de aia nu o sa intelegi mare lucru din versuri :)

listen and enjoy, as always! :)

Niciun comentariu: