31 iulie 2009

parere obiectiva. sau nu.

in primul rand, vreau sa fie clar ca felicit si steaua pentru meciul pe care l-a facut aseara. nimic de comentat.

insa ce ma doare mai mult e presa sportiva de azi din romania. absolut execrabila. 2-3 stiri maxim despre vaslui si despre timisoara, care, fie vorba intre noi, au avut meciuri mult mai grele decat steaua si s-au descurcat admirabil. peste tot auzi vorbindu-se doar despre steaua, insa nu stiu de ce. aparent se vorbeste de ochi frumosi. de asta spun eu ca presa sportiva e infestata iremediabil.

de cand a fost infiintat clubul, sunt fan vaslui. indiferent de rezultate. am tinut cu ei si cand au castigat cu 4-3 si cand au pierdut cu 4-0. e echipa mea de suflet si nu pot sa nu tin la ea. sunt mandra ca sunt vasluianca (moment istoric pentru omenire), insa nu atat de fericita ca vasluiul e considerat (inca) un orasel mediocru, situat (multi habar n-au) undeva in estul moldovei, romania.

imi place fotbalul mai mult decat le place unor baieti (de asta am un tata fericit :p) si imi place sa comentez meciurile de fotbal, insa nu sunt stelista, ca 50 % din populatia romaniei. se pare ca jumatate de tara e reprezentata de o echipa condusa de un fost "conducator de oi". bravo noua. mi se pare just.

mai rau e ca presa a inceput sa fie si ea condusa de acelasi personaj, lucru care incepe sa devina trist.

doar pentru ca esti din bucuresti nu te face cu nimic superior fata de mine, persoana nascuta, crescuta in provincie, fara nicio legatura cu a noastra capitala. imi pare rau ca devin atat de agresiva, insa mi-a ajuns peste cap aceasta asa-zisa suprematie a capitalei. traim si noi in romania, deci nu suntem "moldoveni prosti" sau mai stiu eu cum.
poate de aceea mi-e asa o scarba de bucuresti, de tot ce inseamna el, de bucuresteni (unii dintre ei), de termenul de capitala.

macar pentru o saptamana, mi-as dori sa fie vasluiul sau orice alt oras din provincie capitala. mi-as dori sa vad expresia de pe fata bucurestenilor, care brusc, ar deveni provinciali. poate astfel ne-ar trata si pe noi altfel. din pacate, e prea putin probabil sa se intample asta.

melodia pe care o recomand astazi e superba si imi aminteste de tata de fiecare data cand o ascult, tata care peste putin timp vine acasa si de care mi-e foarte dor :).

Pink Floyd - Confortably Numb


PINK FLOYD-Confortably numb.
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: