25 decembrie 2009

craciun... fericit?!

ante-scriptum : aceasta postare a fost finalizata, implicit postata, pe data de 29 decembrie.
e clar ca dupa acest post, risc sa imi atrag multe critici.

in ultimul timp craciunul mi se pare o sarbatoare stearsa, cliseistica. pentru ca toata lumea se preface ca e mai buna si ca iarta mai mult, pentru ca toti primesc fel de fel de mesaje in care nimeni nu crede... care mai de care mai dragute, siropoase, frumoase, pentru ca se pierd bani si timp pe mancare, mult prea multa mancare pentru 3 zile.

in ochii mei, perioada asta e foarte importanta, dar si-a cam pierdut farmecul de alta data. acum nu mai astept cu nerabdare noaptea de ajun ca sa vad ce mi-a adus mosul. acum nu mai scriu scrisori catre mos craciun. acum nu ma mai pregatesc cu cateva zile inainte ca sa pot ramane treaza in noaptea de ajun. acum s-au schimbat multe. dar poate ca asa se intampla mereu cand cresti.

acum privesc cu alti ochi sarbatorile. pentru mine, ele inseamna, dincolo de bucuria nasterii lui Iisus, multa mancare, vizitele celor pe care pe parcursul anului nu prea i-am vazut. inseamna bani cheltuiti pe cadouri. inseamna hectare intregi de brazi defrisate si lasate in voia sortii dupa noaptea de ajun. inseamna magazine pline pana la refuz, inseamna imbulzeala.

si iar scriu un post inutil. dar vai, ce-mi mai place. ce-mi mai place sa ma apuc sa scriu aiurea, fara niciun subiect.. si apoi sa il pastrez la texte nepublicate. poate voi face o selectie la un moment dat si va iesi ceva chiar dragut.

si am vorbit despre craciun... da... este parerea mea sincera, fara falsa aronganta, fara tendinta de a parea altfel. eu chiar asa sunt si imi place cum sunt. nu intentionez sa ma schimb.

vine revelionul, oameni buni. vine sfarsitul anului (am scris de 3 ori lumii, pana sa-mi dau seama si sa sterg.. !!), vine perioada aia in care trebuie sa revezi toate momentele bune si mai putin bune din cele 365/366 de zile care s-au scurs din viata ta.
si nu e intotdeauna usor. poti sa ai adeseori remuscari pentru lucruri pe care ti-ai fi dorit sa le faci sau le-ai facut prost. poate ca iti aduci aminte de o intamplare nefericita pe care vroiai sa o uiti.
dar iti poti aduce aminte si de seri in oras pana tarziu, despre zile in care chiuleai de la scoala si te simteai atat de bine, de zile in care simteai ca dragostea ti-a venit de hac, momente in care te simteai cel mai fericit om de pe pamant, situatii in care ai simtit ca ai facut ceva bun pentru cei dragi tie sau chiar pentru un necunoscut.

personal, mi-a fost intotdeauna drag sa revizualizez intregul an in, sa zicem, cateva minute... si sa-mi dau seama ca fie nu a fost un an stralucit, fie a fost cel mai tare an din toata viata mea.
anul asta a fost "bittersweet", cred. au fost momente in care am zis ca voi claca fara nicio indoiala, alte momente in care sora mea incerca sa ma opreasca din plans, alte momente in care radeam pana pocneam, unele zile in care ii auzeam pe parintii mei spunand cat de mandri sunt de noi doua. si, desigur, multe alte astfel de momente pe care nu le pot insira pentru ca mi-ar lua mult timp.

dar, sincer, sunt multumita de ce am realizat anul asta. sunt fericita ca am consolidat unele relatii, ca am dat nastere unor relatii noi, ca m-am indragostit de dr. house si, mai nou, de dexter, ca am fost la munte, ca am ascultat multa muzica buna in fiecare zi, ca am vazut marea in noiembrie, ca am trecut (ca familie) cu bine de anul asta de criza, ca toti cei dragi mie au fost sanatosi, ca totul a decurs in limite rezonabile.

iar pentru sfarsit de an, m-am gandit la o melodie foarte draguta, nu de sezon, pentru ca eu de obicei sunt contra naturii, ci la o melodie pe care o ascult zilele astea. sper sa placa.


A Fine Frenzy - Whisper
Asculta mai multe audio Muzica

un an nou frumos. cat mai frumos.

Niciun comentariu: