13 decembrie 2009

iarna asta...

chipurile s-a cam asezat pe la noi... doar ca lipseste aspectul cel mai important : zapada...
si e un frig de iti ingheata toate alea, dar zapada nici ca vezi. nici nu iti vine sa iesi afara.

dar macar perioada asta a anului are ceva frumos in ea... craciunul, pe care inainte il asteptam cu nerabdare ca sa vad ce mi-a pus mosul sub brad... ca sa ii arat mosului carnetelul meu de note, sa vada ca sunt o eleva constiincioasa si ca merit puzzle-ul sau mini-orga pe care i-am cerut-o... erau ani in care saracii mei parinti incercau sa ma adoarma mai devreme ca sa isi faca datoria... si eu nu si nu... vroiam sa il intalnesc pe batranul mos...
ii scriam multe scrisori si ma suparam cand mosul ii aducea si surorii mele ceva... in mintea mea de copil, cadouri trebuiau sa primeasca numai cei care ii scriau mosului.. si cum sora mea era prea mica pentru a scrie.. mi se parea nedrept...
intamplari am avut mii.. dar despre asta intr-un post viitor..

cu tot frigul ei si toate partile urate, iarna e frumoasa... e vacanta, miroase a cozonac in casa, vezi cum se asterne zapada pe dealuri (mai ales ca eu am o vedere superba asupra dealurilor din imprejurimile orasului), iesi cu saniuta, pleci la munte ca sa schiezi, mergi la patinoar si tot felul de astfel de activitati specifice sezonului.

in alti ani, in perioada asta, ningea, iar stratul de zapada era destul de consistent.
acum nu prea mai e asa... incep sa ma tem (daca nu ma temeam si inainte) ca incalzirea asta globala e de vina pentru lipsa acuta de zapada... e jumatatea lui decembrie si zapada ioc... dar poate vor veni si vremuri mai bogate in nea.

poate cel mai frumos lucru asociat cu iarna este muzica specifica...
si.. ghici ce? am muzica abia gasita si foarte frumoasa.. asa cum obisnuiesc eu de fiecare data.
cea mai frumoasa melodie pe care am gasit-o recent e winter song - ingrid michaelson/sarah bareilles



listen and enjoy! ;)

Niciun comentariu: