31 decembrie 2009

ultima postare din an.

nu voi incepe iar sa revad anul asta din toate aspectele. ma voi rezuma doar la blogul asta si la postarile pe care le-am facut de-a lungul anului (106 la numar)... din februarie mai exact, de cand sunt pe blogger.
a fost un an plin, subiecte au fost, laude au fost, critici au fost, zambete au fost, lamuriri au fost, ganduri au fost, idei au fost, muzica a fost, eu am fost mereu aici gata sa-mi spun parerea in legatura cu variate teme. cred ca, in mare parte, am avut succes. nu am avut mii de vizualizari, dar oricum nu asta mi-am propus. mi-am propus doar sa am un loc, sa-mi creez un loc al meu in care sa ma exprim liber, sa nu fiu constransa de nimeni si de nimic. asta a fost tot ce a contat pentru mine si din punctul meu de vedere, mi-am atins scopul.
am avut ocazia sa dau lamuriri cand a trebuit, am putut sa recomand muzica buna, am fost luata in vedere si de cateva bloguri importante datorita recomandarilor mele, am reusit sa scot toate frustrarile mele si sa le pun pe tava pentru toti cei ce au vrut sa le vada, am putut sa pun un zambet pe chipul catorva persoane. si ma bucur ca am reusit.
anul asta au fost multe zile in care nu am scris nimic. fie din lejeritate, fie din lipsa de idei sau inspiratie. dar tot anul asta au fost zile in care idei veneau cu nemiluita si nu stiam cum sa le adun intr-un singur post.
pe scurt, experienta asta in lumea blogurilor a fost cel putin interesanta.
sper ca anul viitor sa fie un an mai bogat in postari, in idei si, de ce nu, in vizitatori. eu o sa continui pe acelasi drum, o sa fac in continuare acelasi lucru cu acelasi drag (sau poate cu mai mult drag.)
astea fiind zise, va urez un an nou fericit, plin de impliniri. sa fiti in orice secunda alaturi de cel putin o persoana draga, sa fiti inconjurati de iubire la tot pasul, iar atunci cand dati de greu, sa priviti si partea buna a lucrurilor si sa nu clacati. asta e cel mai important.
va salut cu respect... si va dedic melodia asta :

Niciun comentariu: