15 decembrie 2009

iarna asta... (part 2)


imi aduc aminte ieri ce urat era afara... era frig, batea un vant ucigator si nimic nu te putea face sa iesi din casa...

azi e invers. s-a intamplat exact ceea ce mi-am dorit.. mi-am dorit tare mult sa vina dimineata in care mama sa deschida usa camerei si sa zica : uitati-va pe geam ce frumos ninge! si de adormita ce eram, m-am uitat eu pe geam, dar cu un ochi inchis si unul deschis nu prea imi dadeam seama ce era afara. acum sunt destul de treaza si pot sa zic : ninge superb.. uneori vantul spulbera zapada... dar ma consolez cu gandul ca macar ninge...


in asentimentul meu cred ca sunt multi.. si mai toata lumea se bucura de aceasta prima ninsoare, fie ea venita si abia la jumatatea lunii decembrie. din punctul meu de vedere, putina zapada e bine-venita oricand... cu cat mai repede, cu atat mai bine :d

deja am vazut si braduti pe piata... toti incep curatenia de iarna... in supermarket se cumpara ornamente la greu... mamicile si taticii il ajuta pe mos craciun sa cumpere cadouri celor mici... in piata e zarva mare pentru cateva kilograme de carne de porc... plus ca acum a si inceput sa ninga. tabloul e perfect pentru inca o runda de sarbatori frumoase. cel putin asa sper.

si eu impreuna cu cea mica am terminat de achizitionat cadourile de craciun. ramane de vazut daca cei vizati vor fi multumiti de cadouri. in rest totul e linistit. e frumos. ma mai uit pe geam din cand in cand ca nu cumva ninsoarea sa si-o ia in cap si sa se opreasca. vreau sa ninga cat mai mult si cat mai des. vreau inca o iarna superba, care sa sfideze criza.
o iarna frumoasa tuturor! ;)

Niciun comentariu: