1 august 2010

Despre mine.

Probabil că ar fi trebuit să fiu mai clară în primul meu post, dar se pare că nu a fost să fie aşa. Am încercat să fiu cât mai scurtă şi concisă, dar nimeni nu a înţeles nimic atunci şi se pare că nici acum, după cum aveam să aflu acum câteva săptămâni. 

E posibil ca nici de data asta să nu scriu prea multe pentru că nu îmi place să scriu despre mine sau să vorbesc despre mine prea mult. Cert e că asta e prima şi ultima dată când mai revizuiesc informaţiile despre mine.

Mi-am făcut un fel de plan, astfel încât să termin cât mai repede.

1. Informaţii generale : Andreea e prenumele meu, de la care de-a lungul timpului au derivat numeroase porecle. Am 18 ani împliniţi pe data de 28 iulie 2010. Locuiesc în Vaslui, la casă. Am locuit o perioadă şi la bloc, dar eram mult prea mică pentru a-mi aminti perioada aia. În clasa a II-a m-am mutat de la o şcoală la alta, lucru care m-a afectat într-o oarecare măsură. Îmi place muzica foarte tare, în general indie şi alternativ. Cu toate astea, ascult din când în când şi alte genuri de muzică. Nu spun niciodată nu când e vorba de o melodie frumoasă, indiferent de gen. În materie de filme îmi plac mai mult alea psihologice şi thriller-urile, uneori comediile. La fel ca şi în materie de muzică, nu refuz un film bun, indiferent de gen. Culoarea mea preferată e verde. Nu de când mă ştiu, ci de relativ puţin timp. Am o surioară mai mică decât mine cu vreo 3 ani. Port ochelari de la 3 ani, astfel că au ajuns o parte din mine. De obicei sunt tare încăpăţânată. Depinde de moment.

2. Şcoală : Am învăţat mereu bine, nu pentru că mi-a plăcut, ci pentru că nu am avut de ales. Mi-au plăcut mereu limba engleză şi gramatica limbii române. De ceva timp am început să prind drag şi de limba spaniolă. Momentan învăţ la un liceu oarecum bine cotat din oraş, dar nu fac mare tam-tam din chestia asta. Am în gând să urmez Jurnalismul, dar nimic nu e bătut în cuie.

3. Prieteni : Nu am avut niciodată mulţi prieteni. Poate pentru că mulţi mă desconsiderau datorită faptului că învăţam mult. Mai sunt şi din ăstia... Acum sunt mulţumită de grupul meu de prieteni. Puţini, dar buni şi, sper eu, de durată. 

4. Familia : Am avut noroc de o familie foarte înţelegătoare, de părinţi cum nu se poate mai buni şi de una bucată soră mai ceva ca o prietenă. Cei din anturajul meu ştiu că de-a lungul timpului eu şi sora mea am avut momente dificile, iar certurile dintre noi sunt dese, dar, una peste alta, trecem cu brio peste toate chestiile grele. Părinţii nu mi-au interzis mare lucru până acum, probabil pentru că au încredere în mine. Mă bucură chestia asta.

Măi, în mare cam asta sunt eu. Aş fi putut scrie mult mai multe, dar nu ar fi avut niciun folos. Oricum am scris muuult faţă de ce voiam să scriu iniţial.

Şi ca să închei într-o notă care mă caracterizează, iată ce propun azi :

Mi-au rămas în minte versurile astea : "I don't care what you think / As long as it's about me / The best of us can find happiness / In misery."

Niciun comentariu: