26 octombrie 2010

Nu.

Sunt momente în viaţa oricăruia când nimic nu iese. Şi când zic nimic, mă refer la nimicul absolut, la ghinion cu carul, ghinion din plin. Indiferent de munca depusă şi speranţele făcute, eşuezi. Şi atunci tinzi să dai vina pe situaţie, când de fapt nu e nimic pe care să dai vina.
O astfel de zi a fost pentru mine ziua de azi.
Cu toate că mă aflam sub un scut de încredere şi zeci de chestionare făcute (24, 25, 26 puncte), ghinionul s-a îndrăgostit de mine azi şi m-a ochit. Şi m-a ajutat să pic. La mustaţă.
Asta mă bucură, într-un fel. Mă face să realizez că nu sunt atotştiutoare şi invincibilă. Mă face să îmi dau seama că nu se poate să-mi iasă toate de prima dată. În viaţă mai sunt necesare şi astfel de momente.

Nu e vorba de necunoştinţă, şi nici de emoţii, căci, contrar aşteptărilor, am fost chiar calmă. E vorba de pur ghinion. Şi atât. Alte explicaţii şi păreri de rău sunt de prisos.

De mâine o iau de la capăt şi mă gândesc la şansa no. 2. Mi s-a dat un şut în fund, eu fac un pas înainte.

În altă ordine de idei :



P.S. : Am picat cu 21 de puncte.
P.S. 2 : Am citit azi despre un top al trupelor-interpreţilor care funcţionează ca somnifer. Pe primul loc e Coldplay. WTF? mi-am zis în primă instanţă. Şi pe bună dreptate. Păi trebuie să fii prost sau necunoscător într-ale muzicii ca să afirmi că muzica interpretată de Coldplay te face să adormi. Adică aşa ceva te face să adormi?



Justin Bieber, frate! Justin Bieber rullz! Ascultaţi Justin Bieber şi o să vă simţiţi fresh every single time!

Niciun comentariu: