24 decembrie 2010

HURTS.

Cine a avut ochi să vadă, degete să dea click şi urechi să audă, o să ştie despre ce vorbesc în continuare.
Am vorbit acum ceva timp de MTV European Music Awards şi aminteam de o trupă şi un interpret care mi-au atras atenţia în mod deosebit. Era vorba de Plan B şi Hurts.
Dacă de la Plan B am ascultat cam tot ce era de ascultat, a venit rândul celor de la Hurts să fie ascultaţi de urechea mea - critică, nu-i aşa?

Hurts e o trupă altfel. În sensul că abordează un stil muzical exploatat destul de puţin în perioada contemporană. E o trupă care sună a anii 1980. Şi nu gândeam că pot să sune atât de bine anii ăştia.

Am ascultat tot albumul lor de debut - Happiness - şi cred că zilele ce urmează vor suna a Hurts. Sună mult prea bine pentru a fi ignoraţi.

Din câte am înţeles, cei doi componenţi ai trupei, Theo şi Adam, au filmat videoclipul piesei "Better than love" în România, în studiorile MediaPro. Nu am idee cine este regizorul videoclipurilor britanicilor, dar cert este că fiecare videoclip în parte este pe cât de ciudat, pe atât de interesant şi inovator.

Îmi vine greu să prezint o singură melodie de la ei. Tot albumul de debut este genial şi merită ascultat. De menţionat ar fi "Wonderful Life", de care probabil a auzit mai multă lume, "Stay", care este superbă şi are un videoclip foarte drăguţ, "Blood, Tears and Gold", o melodie care, deşi nu are nimic deosebit la o primă ascultare, sună foarte, foarte bine!

Însă cel mai mult îmi place :



Audiţie plăcută!

Niciun comentariu: