11 decembrie 2010

Muzică românească, partea a II-a.

Am observat că postarea mea despre muzica românească a fost de mare efect şi a plăcut multora.
Drept urmare, am hotărât că nu strică să mai scriu o astfel de postare, în care să prezint trupe româneşti, aproape necunoscute, dar care sună foarte bine. Din păcate, le-am găsit mai greu, din cauza notorietăţii lor scăzute.

Primii pe listă sunt cei de la Electric Fence.
Nu ştiu multe lucruri despre ei. Doar că sunt din Bucureşti şi cântă rock-alternativ, cu influenţe dnb, jazz sau swing. Eu ştiu doar de două piese de-ale lor, (I don't wanna) think twice şi Hi Bitch, Bye Bitch. Personal, îmi place mai mult prima piesă. Foarte tare.



Changing Skins sunt foarte noi în peisajul muzical mioritic şi nimeni nu prea ştie nimic despre ei. De altfel, nici pe internet nu se găsesc multe lucruri. Sunt din Bucureşti, cântă un soi de alternativ electro şi momentan caută basist, chitarist şi toboşar pentru eventualele concerte live.
De la ei ştiu o singură melodie - Perfect Foes.



Următoarea trupă este ceva mai cunoscută în România. Se numeşte byron (cu b, nu cu B), este din (ghici!) Bucureşti şi am rămas super plăcut impresionată atunci când i-am ascultat. Stilul lor de muzică este uşor "altfel". Poate de aia îmi şi plac.
Au luat fiinţă în 2006, iar acum se află deja la al 2-lea album de studio.
De la ei recomand Diggin' a hole.

Byron - Diggin a Hole



De notat ar fi colaborarea dintre solistul trupei, Dan Byron, şi trupa Grimus, colaborare intitulată Time To Be Good Friends.

Grimus feat. Dan Byron - Time to be good friends



Ultimele două recomandări de astăzi se depărtează de zona asta a alternativului şi se îndreaptă spre cu totul şi cu totul alte meleaguri. Dar sunt tot româneşti.
Sonichouse - So Cold şi Discoballs - Odyssey 2.14.73.

So cold - Sonichouse




Audiţie plăcută şi sper să vă placă măcar una dintre recomandările de azi.

Niciun comentariu: