20 decembrie 2010

Nou. Şi bun.

Ca să nu mai spună nimeni că nu văd nimic bun în ceea ce mă înconjoară, azi trebuie să prezint şi să recomand o melodie. Melodie românească, bineînţeles.

Cei care mai citesc presa de specialitate, au aflat că azi era anunţată lansarea noului single Animal X feat. Yolo - Unii dintre noi. N-aş putea spune că a fost lansată cu surle şi trâmbiţe. A fost aruncat în mediul online cu o săptămână înainte un fel de teaser în care mai mulţi oameni de pe scena muzicală actuală îşi dădeau cu părerea despre noua melodie ce urma să fie lansată pentru publicul larg.
Şi faptul că am auzit numai păreri de genul : "Da, e ceva nou în peisajul muzical românesc" sau "Sună foarte tare!" m-a făcut să aştept cu nerăbdare lansarea melodiei. Cu atât mai mult cu cât eram curioasă ce schimbare radicală de gen avea să sufere trupa care a trecut de la breakdance la rock.

Aşadar, azi, 20 decembrie, a apărut noua melodie a trupei Animal X, în colaborare cu Yolo. Pe cât de curioasă am fost, pe atât de încântată am rămas când am auzit-o.

Nu e tocmai ce ascult eu de obicei. Dar îmi place tare mult cum sună, deşi, e drept, putea să sune mult mai bine. În concluzie, per total, sunt de acord cu părerile amintite mai sus. Acum aştept cu nerăbdare videoclipul, care sper să fie cel puţin la fel de interesant ca melodia.

Niciun comentariu: