25 februarie 2011

Pauză.

În primul rând, trebuie să recunosc faptul că mi s-a ridicat ego-ul pe cele mai înalte culmi atunci când am primit reacţii pozitive în urma postării mele anterioare. A fost o încercare şi atât rămâne. Nu mă imaginez stând şi scriind poezii. Nu, nu e pentru mine.

În al doilea rând, am de anunţat o chestie.
Dat fiind faptul că ultimele luni au fost cam neproductive din punctul de vedere al pregătirii pentru BAC şi pentru admitere, am luat o decizie îndrăzneaţă (pentru mine). Astfel că, începând de luni, calculatorul va fi înlocuit totalmente de alte activităţi mai importante pentru mine şi viitorul meu (ce pompos sună!).

Asta implică şi postat din ce în ce mai rar. Voi scrie doar dacă voi considera că trebuie neapărat să scriu şi doar dacă subiectul e cu adevărat interesant.

Mi-aş dori să nu fi luat decizia asta, dar timpul e scurt, materia e consistentă şi am lenevit cam mult.

Deci cam asta a fost. Pa.

Un comentariu:

Alexandra spunea...

Faza cu "o las mai uşor cu calculatorul" e minciună.