24 august 2010

The Catalyst.

La începutul lunii, Linkin Park a lansat oficial The Catalyst, prima melodie extrasă de pe noul album, A thousand suns, ce urmează a fi pus spre vânzare cam în septembrie.

Ştiam de ceva vreme că Linkin Park urmează să lanseze un nou album şi eram nerăbdătoare să ascult noul produs semnat de ei. Când The Catalyst a apărut, am fost puţin dezamăgită, asta pentru că, fiind o fană a trupei, am ascultat tot ce se putea asculta de la ei şi am fost obişnuită cu stilul nu-metal al lor. The Catalyst e diferit de ce au făcut ei până acum şi, din câte am observat, au fost mulţi fani dezamăgiţi de noul drum pe care l-a luat trupa, ca stil.

Deşi, după cum ziceam, la început nu am fost prea plăcut impresionată de The Catalyst, cu timpul a început chiar să-mi placă. 

Niciun comentariu: