17 august 2010

Random stuff.

Sincer, nici nu ştiu de ce am început să scriu postul ăsta.

Voiam să scriu. Am mâzgâlit câteva file dintr-un caiet încercând să-mi pun ordine în gânduri şi să scriu o postare curată, ordonată şi care să fie uşor de înţeles. Tot ce am reuşit să fac a fost să consum cerneală şi file de caiet degeaba. Paradoxal, mai mult m-am încâlcit în idei am lăsat-o baltă. Am continuat să citesc "Răscoala" de Liviu Rebreanu. Cartea asta trebuia citită acum mult timp, dar când citesc eu ce trebuie? Niciodată, evident.

A.S. : Postarea asta va fi destul de varză cu carne. O să încerc să o fac cât mai uşor de înţeles.

În primul rând, de ceva vreme, nu mai există rubrica pentru comentarii la postările mele. Am primit destule reclamaţii pe tema asta şi am înţeles ideea. Doar că nu am de gând să pun comentariile la loc. 

Şi acum vine motivaţia : În ultimul timp începusem să primesc comentariile personal, prin intermediul Yahoo-lui, iar comentarii de la oameni pe care nu îi am în listă erau puţine, dacă nu inexistente. Aşa că am luat hotărârea asta.

În plus, eu scriu, voi citiţi şi atât. Oi fi eu puţin smintită. Îmi asum totalmente defectul ăsta, dacă este cineva care consideră asta. :)

În următorul rând, adică al doilea, cum ar fi, vreau să recomand un al treilea film, după The Machinist şi The Fourth Kind. Dacă le-aţi văzut, e posibil să le fi considerat greu de digerat. Nici nu am spus că ar fi altfel. Şi, deci, nu vă aşteptaţi ca cel de-al treilea film să fie mai prejos decât celelalte două.

Filmul pe care îl recomand azi e Donnie Darko. Se află în top 3 al celor mai confuze filme din  istorie, primul loc fiindu-i atribuit lui Vanila Sky. Da. Donnie Darko este foarte confuz. Şi asta v-ar putea tăia din elanul ipotetic pe care l-aţi fi avut de a viziona filmul.

Dar, pe lângă faptul că e confuz, filmul e foarte, foarte frumos şi interesant. Ca de obicei, informaţii găsiţi pe Cinemagia. Si poze, şi trailer, tot. 

Şi dacă tot veni vorba de filme, în săptămânile ce au trecut am fost total dependentă de Grey's Anatomy şi de Dexter. Două seriale pe care le recomand de asemenea. Asta dacă mai e cineva care nu a văzut Grey's Anatomy. Mă gândesc serios să încep şi 30 Rock, care pare destul de simpatic aşa, la o primă vedere. Sper să fie aşa cum pare. :d

În altă ordine de idei, am descoperit muzică! Muzică proaspătă, proaspătă, dar şi muzică mai veche, de care nu ştiam.



Asculta mai multe audio Muzica


Asculta mai multe audio Muzica


Asculta mai multe audio Divertisment




Oficial, postarea asta s-a încheiat. Gata.

Niciun comentariu: