3 august 2010

The Fourth Kind.

Nici pe departe nu aveam de gând să scriu ceva azi, însă după ce am văzut filmul ăsta, mi-am zis că merită recomandat. Ce-i drept, nu oricui, ci numai celor puternici din fire.

De filmul ăsta s-a tot auzit. A fost lansat anul trecut, dar abia în seara asta, din nevoia de a vedea un film care să mă zguduie serios (da, mai am şi momente din astea), mi-am adus aminte de The Fourth Kind. Auzisem că ar conţine înregistrări reale ale faptelor reconstituite în film.

Nu mă prea pricep la făcut recenzii filmelor pe care le văd. Aşa că mai bine citiţi de aici.

Pe scurt : Mi-a plăcut foarte tare şi mi-a dat senzaţia pe care o căutam în noaptea asta de la un film - şoc, groază, mister, suspans, ş.a.m.d.

E bine de văzut ziua, dacă nu ai sânge rece - noaptea, dacă te ţine.

E bine de văzut dacă pentru o oră şi 38 de minute măcar încerci să accepţi că nu suntem singuri în Univers.

E interesant de văzut şi chiar îl recomand. Foarte tare.

Filmul ăsta trebuia văzut de ceva timp, dar cum de obicei rămân în urmă, am ajuns abia acum să-l văd. Asta mă face să cred că sunt mulţi printre voi care deja au văzut filmul şi poate nu le-a plăcut sau poate, dimpotrivă, nu au decât cuvinte de laudă la adresa lui.

Pe internet veţi găsi şi recenzii pozitive, şi negative, astfel încât nu vă puteţi da seama cum e filmul de fapt decât dacă vă uitaţi la el.

P.S. : În filmul ăsta nu veţi vedea fantome, extratereştrii, nimic făcut pe calculator, nimic inventat. Aproximativ jumătate din film îl reprezintă înregistrări reale, contestate de unii, susţinute de alţii. Poate chiar faptul că filmul se bazează pe un fapt real e înfricoşător. Dar asta rămâne la latitudinea fiecăruia.

Deci, vizionare plăcută dacă aveţi de gând să-l vedeţi. 

Niciun comentariu: