28 august 2010

Veşti bune.

M-am dovedit a fi duşmanul ploii de multe ori, atât pe blog, cât şi în alte părţi. E clar că nu-mi place. Nu-mi place când e toamnă şi plouă în medie o dată la 2 zile, nu-mi place când vine ziua mea şi mi-o planific astfel încât să fie în aer liber şi plouă exact pe 28 iulie şi-mi strică orice urmă de plan, nu-mi place când plouă torenţial şi se aude zgomotul picăturoilor de apă pe tabla de pe acoperiş, etc.

Uneori însă, are şi ploaia frumuseţea ei. În special după muuuulte zile de caniculă insuportabilă.

A fost cazul şi azi. Deşi nu-mi place ploaia, chiar m-am bucurat că a plouat. Era şi timpul după atâta timp. Mă săturasem de căldură. Într-un fel, îmi doresc să vină toamna. Nu ca să plouă des, ci ca să se mai ducă temperaturile astea enorme, care se apropie sau chiar ating 40 de grade Celsius.

Deci da, vestea bună e că a plouat şi cred că încă plouă. Foarte bine!

Şi melodia de azi e :

Niciun comentariu: